AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Skrevet 16. mars 2020 Jeg har tre barn på barneskole. Er imponert over hvor flinke lærerne er. Alle mine barn har skole iPad. De har laget videoer, talenotater og gode oversikter over hva som skal gjøres. Alle lærerne er innom i løpet av dagen og «prater» med hver enkelt elev om hva de har gjort av oppgaver. Imponert! 👏🏻 Anonymkode: 5c38b...ab3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #2 Skrevet 16. mars 2020 Virker bra. Men vi kom ikke inn i direkte læring. La ikke merke til det heller. Vi var alt for opptatt med timeplan og annet. I morgen blir det andre boller. Vi synes dette er kjekt. Kjøpt inn litt nytt og "dekket på" i spisestuen til et skikkelig hjemmeklasserom. Anonymkode: 7c5df...f97
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3 Skrevet 16. mars 2020 Min har meltdowns fordi ny hverdag må vennes til. Så sånnsett så synes ikke jeg at skolen har så mye stoff til oss som har barn som er avhengig av støtte og veiledning. Så jeg kunne trengt lærerens stemme eller film fordi barnet godtar pr. I dag ikke at skole skal foregå utenfor skolen og at jeg ikke er en lærer. Og veldig avhengig av visuell undervisnig. Så vi kjører lekser som er overkommelige og får oppgavene som notat i showbie. Anonymkode: 6aeb1...ba2 1
Anbefalte innlegg