AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Del Skrevet 16. mars 2020 Hei jeg skal ha de 2 som privatist nå i vår. jeg er litt forvirret rundt hvordan eksamen foregår 🙈 det jeg lurer på: første del er uten hjelpemidler, uten kalkulator etc? (Kan jeg ha bok?) står det hvor man skal svare i geogebra eller velger man det «selv» når jeg limer inn bildet fra geogebra, viser det både svar og utregning ? Eller må jeg også skrive svar med 2 streker under? Anonymkode: 13ce9...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #2 Del Skrevet 16. mars 2020 1 del, utregning uten hjelpemidler; også kalkulator. 2 del, gjør mest mulig i geogebra. Klipp utregninger underveis (det er ofte a/b/c osv oppgave). Skriv en setning under; pga sånn og sånn blir summen/konklusjonen sånn. En liten digresjon..blir ikke privatisteksamen avlyst? Dette er generelle oppmøteeksamener. Anonymkode: 89326...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3 Del Skrevet 16. mars 2020 Og du kan ha et formelark med for del 1 Anonymkode: 89326...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #4 Del Skrevet 16. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: 1 del, utregning uten hjelpemidler; også kalkulator. 2 del, gjør mest mulig i geogebra. Klipp utregninger underveis (det er ofte a/b/c osv oppgave). Skriv en setning under; pga sånn og sånn blir summen/konklusjonen sånn. En liten digresjon..blir ikke privatisteksamen avlyst? Dette er generelle oppmøteeksamener. Anonymkode: 89326...e5d Ingen vet vel hva som skjer med privatisteksamener ennå. Anonymkode: 04af5...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #5 Del Skrevet 16. mars 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: 1 del, utregning uten hjelpemidler; også kalkulator. 2 del, gjør mest mulig i geogebra. Klipp utregninger underveis (det er ofte a/b/c osv oppgave). Skriv en setning under; pga sånn og sånn blir summen/konklusjonen sånn. En liten digresjon..blir ikke privatisteksamen avlyst? Dette er generelle oppmøteeksamener. Anonymkode: 89326...e5d Takk for svar Så del 1 er for hånd, mens del 2 er på PC? jeg limer bare inn på vanlig world, men når skiver summen/konklusjon må jeg ha 2 steker under hele svaret eller kun selve tallet ? (Beklager dumme sp. Men jeg er livredd for å gjøre slike tåpelige feil så stryke 🙈) vi har ikke hørt noe enda nei jeg regner med at muntlig går som planlagt pleier ikke være så mange der. men jeg har tenkt at de må dele opp de skriftlig over flere dager ? Det er vel over 100 som tar. hvis de avlyser så kan jeg ikke studere fra høsten av 😕 Anonymkode: 13ce9...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #6 Del Skrevet 16. mars 2020 Ja del en er for hånd. Innføring med blå/ svart penn. Etter to timer kan du ta frem PC. Du trenger ikke to streker under svaret, kun en konklusjon 😊 Vi får krysse fingre for at de går som normalt 🤞🏼 Anonymkode: 89326...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå