Gå til innhold

Dere som har handlet mat i dag, er det stappfullt i butikken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og er varehyllene slik de pleier å være, eller er det manko på noen varesorter?

Anonymkode: 4c759...3d5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ikke likt for hele landet.

Anonymkode: 030b5...2a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er nok ikke likt for hele landet.

Ok. Hvordan var det hos deg da? Og hvor var du hen?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og er varehyllene slik de pleier å være, eller er det manko på noen varesorter?

vare leveranser er ofte mandag, onsdag og fredag så rundt 12-15 tida på de dagene skulle det vel finnes NOE i hyllene iallfall..

Anonymkode: 8057e...b62

AnonymBruker
Skrevet

Det var ribba for hermetikk,mel,pasta, tørrvarer, frossenvarer og lignende på min nærmeste  coop mega her i oslo. Var heldigvis igjen masse kjøtt,egg, grønnsaker og meieri så jeg fikk da tak i noe 😅

Anonymkode: 8be7e...f86

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tomt for kjøttdeig og fryste grønnsaker. Ellers så var det bra med varer. Kommer mer i morgen. Dette på Rema 1000 en plass på innlandet

Anonymkode: d1254...f40

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ok. Hvordan var det hos deg da? Og hvor var du hen?

Bor i en liten by midt i landet. Lite folk i butikkene, men (nesten) ingen tomme hyller heller. Tomt for storsekker med dasspapir på felleskjøpet, da.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var grytidlig. Det var en TABBE. Fikk ikke tak i gulrot engang..

Anonymkode: a41f3...bb6

Skrevet

Var bare meg og to til på den ene butikken i dag, de ventet på varer da jeg var innom. Var tomt for toalettpapir og en del hermetikk og karbonadedeig/kjøttdeig. Ellers så var det som det pleier, nok av alt. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Her jeg bor så var alt som før. Både hyllene å kjølevarere var påfyll av. Man kunne se at de ansatte arbeidet herdig for at det ikke skulle ses tomt ut eller at noe skulle mangle.

Anonymkode: 3a63d...0d5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her har de begynt å fylle på og jobber med å fylle på. Få folk. Var en mann som var hysterisk som gikk rundt å ropte "1 meters avstand!!" hele tiden 🤣 Ellers så var det ganske rolig og få folk. 

De var tomme for melk da (derfor jeg dro dit i utgangspunktet). Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Får droppe middag i dag og håp jeg finner melk i morgen. 
Nei, jeg har ingen matretter som ikke krever melk. Fordi folk hamstret som gal i forrige uke og jeg har ikke hatt mulighet til å kjøpe noe som helst. 

Anonymkode: 0a9c7...365

AnonymBruker
Skrevet

Her på vestlandet var det tomt for fisk (laks/ørret) og frosne grønnsaker. Lite folk, og helt greit å handle. Det jeg savnet, både hos Kiwi og Rema, var en antibac dispenser ved inngangen. Det kunne det godt ha vært, både nå og ellers.

Anonymkode: cc930...a33

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her har de begynt å fylle på og jobber med å fylle på. Få folk. Var en mann som var hysterisk som gikk rundt å ropte "1 meters avstand!!" hele tiden 🤣 Ellers så var det ganske rolig og få folk. 

De var tomme for melk da (derfor jeg dro dit i utgangspunktet). Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Får droppe middag i dag og håp jeg finner melk i morgen. 
Nei, jeg har ingen matretter som ikke krever melk. Fordi folk hamstret som gal i forrige uke og jeg har ikke hatt mulighet til å kjøpe noe som helst. 

1 meters avstand :XD Lol. Bra folk tar det seriøst ihvertfall. Kanskje han var utsatt

Anonymkode: f879f...35b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Her på vestlandet var det tomt for fisk (laks/ørret) og frosne grønnsaker. Lite folk, og helt greit å handle. Det jeg savnet, både hos Kiwi og Rema, var en antibac dispenser ved inngangen. Det kunne det godt ha vært, både nå og ellers.

Anonymkode: cc930...a33

De blir jo bare stjelt av gærningene:(

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Var innom i dag. Bor på et relativt stort tettsted.

Det var sånn passe med folk. Så absolutt ikke kjempetravelt, men ikke tomt heller. Bare en helt vanlig dag, på en måte.

Og varene var fylt på igjen, kjempeflinke de som står på i butikkene! Ikke noe usedvanlig der heller.

Det eneste som var litt uvanlig var at noen var flinke til å holde litt avstand mellom deg. Andre brydde seg selvsagt ikke, men mange driter vel i andre. :roll:

Anonymkode: c196b...f13

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fulle hyller på butikken her. Ser inngangsdøra fra kjøkkenvinduet mitt. Har sittet der i hele dag og vet derfor at det har vært max 5-6 personer innom der bortsett fra meg. Ingen av de har hatt mer enn en pose eller to med seg ut. Tipper butikken brenner inne med mye ferskvarer om dagen. Den mest sentrale butikken i en middels stor by. 

Anonymkode: cf78f...a70

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De blir jo bare stjelt av gærningene:(

Her har de nå hengt opp dispenser. Først blir du møtt med et skilt hvor det er opplyst om dispenseren og at alle bør bruke den før man går inni butikken. To skritt unna står det en påminnelse om at dispenseren er kameraovervåket og at all tyveri blir anmeldt, og de presiserer at det også gjelder stjeling av antibac.
Folk må vist få det inn med teskje. 

Her i blokka så har vi også fått dispenser og vi får daglig sms fra huseier firmaet om at vi er på kamera og at vi må huske å smile hver gang vi bruker antibacen. og at de også anmelder tyveri og påfyll av privatflasker, for ja, det er folk som står å fyller på sine antibac flasker fra dispenseren 🤣

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Bor i Oslo, var tomt i mange av hyllene i dag i alle de fire butikkene jeg har vært innom (kjøtt, frysedisker, bleier, såpe, diverse langtidsholdbare produkter), men lite folk når jeg var første gang (i ettiden). Ingen kø i kassen. Neste gang (i firetiden, hadde glemt noe) var det litt mer folk, men ikke mer enn tre-fire før meg i køen.

Anonymkode: 5a8c9...5bb

AnonymBruker
Skrevet

Bor i middels stor by på østlandet, og her ser alt ut som normalt når det kommer til varer i hyllene. Men det er vesentlig færre folk enn vanlig. Har vært innom to dagligvarer i dag (Kiwi og Meny), og det har vært få mennesker på butikken.

Anonymkode: f21c9...fba

AnonymBruker
Skrevet

Gikk kl. 7.30 og det var bare en håndfull personer i butikken. Selvbetjente kasser. Litt tomme hyller her og der, ja. Og lite utvalg i frossendisken. 

Anonymkode: cfd5d...0bf

• Opprett ny...