AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Del Skrevet 16. mars 2020 Hører hele tiden om hvor ufarlig dette er for barn, men vet vi egentlig det for alle? Vi har jo mest data fra Kina og Italia, ikke akkurat barnerike land. Venninnen min fortalte nå nettopp om en familie hun kjenner som hadde alle fått viruset etter tur til Alpene. De testet ikke de små barna fordi testen er svært ubehagelig, men gjorde en smittevurdering basert på symptomer samt at mor og far var smittet. Det ene barnet hadde visstnok feber og var ganske syk i følge venninnen min. Hvilke studier har blitt gjort på barn og koronavirus? Jeg finner mest artikler om at "children don't seem to get very ill". Anonymkode: 40d52...59f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #2 Del Skrevet 16. mars 2020 Med tanke på at dette fortsatt er så nytt så sier det seg jo selv at det ikke er blitt gjort så mange studier... Men man ser jo at det er få dødsfall om noen når det gjelder barn under 10. Anonymkode: 8aa5b...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg