CeeCee Skrevet 14. juni 2005 #1 Skrevet 14. juni 2005 Arrrrgggg! Er så lei av regn og drittvær! Jeg vil ligge på stranden og bli brun med ekte sol, ikke gå i solarium og ligge i de ubehagelige og harde sengene der.... Halloooo! Vi er i midten av JUNI og jeg har ennå ikke vært på stranda! Hadde jeg enda hatt råd til å reise til syden... Flere som ønsker at sommeren skal begynne? Kanskje hvis vi alle tenker riktig hardt på det, så kommer den? Hilsen, CC!
Dagoberta Skrevet 14. juni 2005 #2 Skrevet 14. juni 2005 Det er vi i nord som har tatt sommeren, og vi har tenkt å beholde den de neste månedene
LilleBille Skrevet 14. juni 2005 #3 Skrevet 14. juni 2005 Tenker alt jeg kan... Men tror ikke det hjelper... Det sies at sommeren kommer til Østlandet ca. 20. juli ... :veldigsur:
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2005 #4 Skrevet 14. juni 2005 Har ikke brukt bikini i år, når jeg tenker meg om har jeg ikke brukt shorts heller det er fristende å flytte til Spania!?!
Arkana Skrevet 14. juni 2005 #5 Skrevet 14. juni 2005 Vel, jeg er glad det er dårlig vær siden jeg må sitte inne og lese til eksamen uansett. Og i neste uke reiser jeg til sommeren, så for min del kan den godt vente en mnds tid.
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2005 #6 Skrevet 14. juni 2005 En tysk værprofet har spådd at tropesommeren kommer 21 juli... Og da kommer jeg hjem fra varmen, så slår det til, så blir jeg i Norge et år til
smidja Skrevet 14. juni 2005 #7 Skrevet 14. juni 2005 Jeg vil gjerne ha sommer. Men sommeren kommer alltid i august. Så da har jeg ferie...
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2005 #8 Skrevet 14. juni 2005 Vel, jeg har skoleferie, så hva faen jeg skal finne på alle disse dagene med drittvær? Argh, forbanna! :evil:
Gjest GreenSky Skrevet 14. juni 2005 #9 Skrevet 14. juni 2005 Det er da ikke så ille. Kaldt er det ikke, går fint å gå ute uten jakke. Ikke for varmt, ikke for kaldt.
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2005 #11 Skrevet 14. juni 2005 Nei, den er kanskje ikke så ille, men det regner jo hele tiden! Hater å gå med paraply, kan ikke bruke fine nye klær, og håret kruser seg :-? Bortsett fra det er det helt grei temperatur for meg, all den tid jeg ikke har ferie enda
monja Skrevet 14. juni 2005 #12 Skrevet 14. juni 2005 Aner ikke hva dere snakke rom jeg - her skinner sola og det er over 20 grader
Gjest GreenSky Skrevet 14. juni 2005 #13 Skrevet 14. juni 2005 Nei, den er kanskje ikke så ille, men det regner jo hele tiden! Hater å gå med paraply, kan ikke bruke fine nye klær, og håret kruser seg :-? Bortsett fra det er det helt grei temperatur for meg, all den tid jeg ikke har ferie enda Regn? Hvor bor du, da? Jeg bor i Oslo, og det har ikke regnet sååå mye her, synes jeg. Dessuten har jeg bodd mange år på vestlandet, så dette her er bare kose-regn i forhold.
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2005 #14 Skrevet 14. juni 2005 Jeg har ligget 2 dager ute og solt meg og det var forrige uke, dette er rævræv jeg blir SUR! Ingen liker vel dette fjolleværet vel? Og kommer det sol er det likevel kaldt så jeg ser ut som en ribbet nuppekalkun når jeg soler meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå