AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Skrevet 16. mars 2020 Vi har tatt dette veldig alvorlig. Holdt oss unna alt og alle. Ingen får lov til å ta kollektiv. Snekkeren som har holdt på her er selv utsatt å lever helt isolert,og vi er ikke i samme etasje når han holder på. Han er på øyeblikket ferdig. Han startet forøvrig før det ble lock down. Før alt dette startet ga vi vekk sofaen vår pga vi trengte ny. Er det uforsvarlig av oss å gå innom IKEA en kjapp tur. For så å dra hjem å bestille den på nettet? Da står vi ikke i kø blant folk. Eller klare oss uten sofa til en familie på 2 voksne og 4 barn? Vi får klare oss uten fronter på kjøkken om det ikke kan enkelt løses på samme vis. Og at de leverer det på utsiden og vi bærer det inn selv. Anonymkode: 4b810...8be 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #2 Skrevet 16. mars 2020 Er vel opp til dere. Med mindre dere ikke har underforliggede sykdommer selv. Eller er smittet av korona, så burde sikkert det være greit? Anonymkode: ed9a3...9d0 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3 Skrevet 16. mars 2020 En sofa kan ha mange ukers leveringstid. Alltid dumt å gi bort sofa før man har fått bekreftet leveringsdato på den nye.. Men.. så lenge Ikea er åpent kan vel friske dra dit.. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 003bd...225
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #4 Skrevet 16. mars 2020 Så lenge dere er friske. Men dere kan jo like gjerne kjøpe den der og da. Og muligens få den med samtidig. Når dere først er der... Anonymkode: 8873c...6b6 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #5 Skrevet 16. mars 2020 Jeg står oppi et liknende problem. Her er det totalt kaos med byggstøv og alt som er. Krysser fingrene for at de rekker å bli ferdig med det verste før jeg eller de ender opp syke. Har vurdert å avslutte oppdraget deres, men de blir permittert om alle avlyser og ønsker ikke avslutte. Er usikker selv kjenner jeg. Jobber i helsevesenet og er svært utsatt for smitte. I egoismens navn, håper jeg de blir ferdige før jeg blir syk slik at jeg slipper å leve isolert i dette kaoset. Anonymkode: cbeda...2f3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #6 Skrevet 16. mars 2020 Pga oppussing og plassmangel så valgte vi å gi vekk sofa mens snekkeren var her. Vi visste hvilke sofa vi ville ha sånn sett, men er fargen vi var usikker på. Ingen av oss er i faresonen. Og vi holder oss unna alle eldre i familien... Selv om det virker som om bestemoren min har et dødsønske..89 år, og skal iallfall ikke isolere seg. Tenkte å la være å stå i kø og å stå ovenfor de i kassa osv. Derfor bare kjapt inn. Se på sofaen, og kjapt ut. Ts Anonymkode: 4b810...8be 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #7 Skrevet 16. mars 2020 Er kanskje mindre mennesker på IKEA enn på Kiwi f.eks tenker jeg...... Anonymkode: 8a9af...499 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #8 Skrevet 16. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er kanskje mindre mennesker på IKEA enn på Kiwi f.eks tenker jeg...... Anonymkode: 8a9af...499 Det tenker jeg også. Nå inngår vi matbutikkene i stor grad i tillegg. På ikea er det også lettere å holde god avstand til andre. Dette føles så utrolig rart å i det hele tatt diskutere. Føler jeg er med i en dårlig film.. Ts Anonymkode: 4b810...8be 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #9 Skrevet 16. mars 2020 Det går nok helt fint. Hold avstand til folk. Eventuelt bruk engangshansker når du skal betale☺️ Ganske greit å ha sofa i disse tider😂 Anonymkode: 6c799...71d 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #10 Skrevet 16. mars 2020 Anbefalingen er begrenset kontakt. Butikkene er åpne av en grunn. Livet går videre. Viruset er ikke farlig for de utenfor risikogruppen. Skal selv innom et-par butikker i morgen tidlig, for å kjøpe ting som er midt-på-treet nødvendige. Men begrenser aktiviteten totalt sett for å ta hensyn til risikogruppene. Anonymkode: 8118e...739
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #11 Skrevet 16. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går nok helt fint. Hold avstand til folk. Eventuelt bruk engangshansker når du skal betale☺️ Ganske greit å ha sofa i disse tider😂 Anonymkode: 6c799...71d Haha!! Nå er liksom sofalivet innafor 😅 Ts Anonymkode: 4b810...8be 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #12 Skrevet 16. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha!! Nå er liksom sofalivet innafor 😅 Ts Anonymkode: 4b810...8be Definitiv😂 Veldig glad for at vi ble ferdig med oppussingen i slutten av februar😅 Anonymkode: 6c799...71d
Anbefalte innlegg