AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Skrevet 16. mars 2020 Eksen er selvsentrert og egoistisk og det viktigste for ham er å ivareta egne interesser. Han bryr seg ikke om andres behov. Noen tips til hvordan en håndterer en eks en har barn med, som bare vil stikke kjepper i hjulene for en? Selv holder jeg ham på en armlengdes avstand, har minst mulig kontakt med ham. Men må stadig «finne meg i» at han bare gjør som han vil. Får bare være veldig takknemlig for at jeg ikke har noe med ham å gjøre. Anonymkode: 3b828...072
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #2 Skrevet 16. mars 2020 Fins mange av de. Har han barnet? Så lenge han holder avtaler så trenger du ikke så mye kontakt med mindre det omhandler barnet. Anonymkode: dbe88...0f8
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3 Skrevet 16. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fins mange av de. Har han barnet? Så lenge han holder avtaler så trenger du ikke så mye kontakt med mindre det omhandler barnet. Anonymkode: dbe88...0f8 Ja, mange i samme båt. Han legger føringer ofte, og nekter å gå med på ting som ikke gagner ham. Men får vel lære en måte å bare ignorere ham på, problemet er at han da lett kan utnytte og styre på. Anonymkode: 3b828...072
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #4 Skrevet 16. mars 2020 Ville han ha barn med deg? Anonymkode: 603e1...ba9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå