AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Skrevet 16. mars 2020 Vet noen hva reglene er når det gjelder NAV og permittering når man er student som jobber deltid? Jeg har ingen fast stillingsprosent eller faste dager. Situasjonen nå er litt vanskelig for jeg vet ikke hvilke rettigheter jeg har siden jeg er student. Den økonomiske situasjonen kommer til å bli svært vanskelig siden jeg faktisk ikke kan leve av stipend og lån over flere måneder på grunn av høy husleie. Til informasjon så har jeg heller ikke foreldre som hjelper til økonomisk. Anonymkode: 605fc...e01
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #2 Skrevet 16. mars 2020 tjente du nok i fjor til å ha grunnlag for dagpenger? 1,5G? Anonymkode: cb991...21a
Tarmegenbolle Skrevet 16. mars 2020 #3 Skrevet 16. mars 2020 Om reglene fortsatt er som de har vært får du ikke dagpenger samtidig som du er heltidsstudent. Men dette har vært mye oppe til diskusjon de senere år.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #4 Skrevet 19. mars 2020 På 16.03.2020 den 15.05, AnonymBruker skrev: Vet noen hva reglene er når det gjelder NAV og permittering når man er student som jobber deltid? Jeg har ingen fast stillingsprosent eller faste dager. Situasjonen nå er litt vanskelig for jeg vet ikke hvilke rettigheter jeg har siden jeg er student. Den økonomiske situasjonen kommer til å bli svært vanskelig siden jeg faktisk ikke kan leve av stipend og lån over flere måneder på grunn av høy husleie. Til informasjon så har jeg heller ikke foreldre som hjelper til økonomisk. Anonymkode: 605fc...e01 Føler deg på det.. heldigvis så jobber jeg innenfor helsevernet, men ellers så ville jeg har strevet selv som en vikar Anonymkode: e0000...b2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå