Gå til innhold

Ikke mye korona her på vestkanten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Måtte ut en liten tur og bor på majorstuen her var det ikke mye grunn til panikk. Masse folk ute og helst med barn i vogn. Hva feiler folk? Jeg dro fra A til B og var veldig forsiktig,mens disse andre gikk tur midt i bogstadveien og koste seg med kaffe og kaker.

Anonymkode: 04e6c...d6b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi man bør opprettholde økonomien og slutte med dette tullet. 

Anonymkode: ad7e6...809

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig fint vær idag. Deilig å spasere ute i sola 😎

Anonymkode: ce10d...a21

AnonymBruker
Skrevet

Må være mye uoppdaget korona der. Har inntrykk av at folk reiser langt og mye på den kanten. 

Anonymkode: e305e...f2a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her jeg bor er det stort sett bare eldre (60 +) som er på vandretur i byen. Vi bor i sentrum og min lillesøster på 14 gikk ut for å lufte hunden, bare for å bli sett stygt på av noen eldre damer som gikk der. Merkelig hvor lite folk bryr seg, spesielt de i risikogruppen. 

Anonymkode: 08b3d...6c0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mulig det er mange ute der det er mye butikker, cafeer og lignende, men her i gata er det bare noen få som går turer. Ikke på Majorstuen riktignok, men på vestkanten ett sted.

Anonymkode: ca6ed...6f7

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Måtte ut en liten tur og bor på majorstuen her var det ikke mye grunn til panikk. Masse folk ute og helst med barn i vogn. Hva feiler folk? Jeg dro fra A til B og var veldig forsiktig,mens disse andre gikk tur midt i bogstadveien og koste seg med kaffe og kaker.

Anonymkode: 04e6c...d6b

Sikkert de samme folka som var i Kollen forrige helg og på hytta denne helgen.... 

Anonymkode: b7e07...0b9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Vet, var der i går. I bil på vei et annet sted. Forbauset over alle menneskene som gikk rundt tilsynelatende upåvirket. Stuet sammen ved alle lyskryss, samlet i store vennegjenger, inn og ut av kafeer og gatekjøkken osv. 

Anonymkode: d4e8b...b62

• Liker 1
  • Opprett ny...