AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Del Skrevet 16. mars 2020 Jeg tenker å ta imot praksisplass i butikken. Er dette farlig eller noe jeg ikke bør gjøre? grunnen til at jeg gjør dette er fordi jeg er permitert fra jobben. Og får ingen dagpenger. så jeg tenker å heller være ute i praksis og få muligheten til jobb, bruke tiden produktiv enn å være hjemme disse to uker. (er ikke fornøyd med jobben jg jobber i nå) Anonymkode: 993db...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #2 Del Skrevet 16. mars 2020 Og vet heller ikke hvor lenge barnehager vil være stengt. Dette kan Vare i 3-5 mnd og jeg kan ikke væte uten jobb Eller penger så lenge vil spare penger og leve videre livet Anonymkode: 993db...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3 Del Skrevet 16. mars 2020 Hvorfor får du ikke dagpenger? Det er kommet nye regler i dag. Kravet til å få dagpenger er nå en minsteinntekt på halvparten av tidligere, nå er det 0,75 G, som er rett i underkant av 75 000 kr brutto. Har du tjent dette eller litt mer, har du krav på dagpenger du også. Bare nevner det, hvis de gamle reglene er grunnen til at du ikke har krav på dagpenger nå etter permittering. Permitterte har også nye regler fra nå; man får full lønn i tjue dager av permitteringen. Deretter overtar dagpenger. https://www.dagbladet.no/nyheter/na-enighet-om-krisepakke/72252823 Anonymkode: e51e0...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #4 Del Skrevet 16. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor får du ikke dagpenger? Det er kommet nye regler i dag. Kravet til å få dagpenger er nå en minsteinntekt på halvparten av tidligere, nå er det 0,75 G, som er rett i underkant av 75 000 kr brutto. Har du tjent dette eller litt mer, har du krav på dagpenger du også. Bare nevner det, hvis de gamle reglene er grunnen til at du ikke har krav på dagpenger nå etter permittering. Permitterte har også nye regler fra nå; man får full lønn i tjue dager av permitteringen. Deretter overtar dagpenger. https://www.dagbladet.no/nyheter/na-enighet-om-krisepakke/72252823 Anonymkode: e51e0...e49 Wow tusen takk!. Søkte for to dager siden. Men hvis reglene er endret idag så vil jeg absolutt søke om det igjen! Anonymkode: 993db...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg