AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Skrevet 16. mars 2020 Gikk litt amok på netthandel her og fått hentemelding om en stor pakke på 69x48x41 cm... Den inneholder blandt annet tre par sko i tillegg til tøy så den vil jo være ganske tung. Er enslig og har ikke bil, og lurer på hvordan jeg skal få bært pakken hjem nå 😳 Så etter en IKEA bag i kjelleren den kanskje kunne få plass i og bæres i men hadde ingen.. Det er ingen bærehåndtak på pakken men bare strips og en så stor pakke er vanskelig å få tak rundt når man ikke har de største armene og heller ikke er noe sterk. Hva gjør jeg? Seriøst spm... Hadde trengt en mann å bære med nå. Anonymkode: 3d401...a2a
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #2 Skrevet 16. mars 2020 Du skaffer deg en bag eller lignende, åpner pakken der du henter den, og tar innholdet over i bag/sekk. Da blir det sannsynlig mye mer håndterlig. Ev. så kan du bestille hjemkjøring fra posten, det koster jo litt, men er et alternativ. Anonymkode: 5e864...45f 7
Sunset90 Skrevet 16. mars 2020 #3 Skrevet 16. mars 2020 (endret) Det går vell an og bestille betale og få den levert hjemme av posten. når den er i butikken det skal gå an og se om dette går i posten sin app, når du ser på pakken der. det koster under 100kr, 79 eller 89 eller noe. Endret 16. mars 2020 av Sunset90
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #4 Skrevet 16. mars 2020 Bestill hjemlevering fra posten.🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Anonymkode: 37ec6...f48
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #5 Skrevet 16. mars 2020 Taxi er jo enda et alternativ, men sannsynlig dyrere enn å få posten til å bringe pakken hjem. Anonymkode: 5e864...45f
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #6 Skrevet 16. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skaffer deg en bag eller lignende, åpner pakken der du henter den, og tar innholdet over i bag/sekk. Da blir det sannsynlig mye mer håndterlig. Ev. så kan du bestille hjemkjøring fra posten, det koster jo litt, men er et alternativ. Anonymkode: 5e864...45f Dette ☝️ eller spør venner om hjelp Anonymkode: 7dcee...e78
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #7 Skrevet 16. mars 2020 Jeg bor i blokk og har blitt frastjelt pakker på dørmatten her før så med en så stor pakke tør jeg ikke å bestille levering på døren! Hadde vært en ting om de ringte på døren men som regel kommer sånne bud midt på natten uten at jeg vet når og plutselig er pakken stjelt når jeg våkner Anonymkode: 3d401...a2a
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #8 Skrevet 16. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette ☝️ eller spør venner om hjelp Anonymkode: 7dcee...e78 To venninner i karantene pga utenlandsreise og andre venninner med barn og familie utenbys.. Har ingen til å hjelpe meg ellers hadde jeg jo ikke postet her etter tips om hvordan få den med alene. Anonymkode: 3d401...a2a
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #9 Skrevet 16. mars 2020 Tre par sko kan da umulig veie mer enn en kilo eller to? Ta med deg en trillekoffert, åpne pakka på postkontoret og flytt dem over i den? Det tar sikkert imot pappeska, og om ikke veier den jo uansett ingenting. Alternativt: https://www.clasohlson.com/no/Sammenleggbar-tralle/p/40-8867 Anonymkode: 00187...960 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #10 Skrevet 16. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skaffer deg en bag eller lignende, åpner pakken der du henter den, og tar innholdet over i bag/sekk. Da blir det sannsynlig mye mer håndterlig. Ev. så kan du bestille hjemkjøring fra posten, det koster jo litt, men er et alternativ. Anonymkode: 5e864...45f Ja tenkte på det å bruke en stor reisebag og sprette pakken på posten så jeg kunne ta ut innholdet. Men tre skoesker får fortsatt ikke plass i bagen, hvertfall ikke med tøy i tillegg, og jeg må ha esken om jeg skal sende noe retur og det kommer jeg sannsynligvis til fordi jeg gikk altfor amok med netthandelen 😛 Anonymkode: 3d401...a2a
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #11 Skrevet 16. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tre par sko kan da umulig veie mer enn en kilo eller to? Ta med deg en trillekoffert, åpne pakka på postkontoret og flytt dem over i den? Det tar sikkert imot pappeska, og om ikke veier den jo uansett ingenting. Alternativt: https://www.clasohlson.com/no/Sammenleggbar-tralle/p/40-8867 Anonymkode: 00187...960 Koffert var smart! Genialt! Men jeg må ha pappesken også fordi jeg kommer til å sende flere varer i retur.... Faen altså Anonymkode: 3d401...a2a
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #12 Skrevet 16. mars 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Gikk litt amok på netthandel her og fått hentemelding om en stor pakke på 69x48x41 cm... Den inneholder blandt annet tre par sko i tillegg til tøy så den vil jo være ganske tung. Er enslig og har ikke bil, og lurer på hvordan jeg skal få bært pakken hjem nå 😳 Så etter en IKEA bag i kjelleren den kanskje kunne få plass i og bæres i men hadde ingen.. Det er ingen bærehåndtak på pakken men bare strips og en så stor pakke er vanskelig å få tak rundt når man ikke har de største armene og heller ikke er noe sterk. Hva gjør jeg? Seriøst spm... Hadde trengt en mann å bære med nå. Anonymkode: 3d401...a2a Taxi.. Anonymkode: 9f428...2dc
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #13 Skrevet 16. mars 2020 Tror nok ikke pakken er så tung som du tenker, så egentlig burde det gå helt fint. Ellers kan du jo stille deg opp utenfor butikken med pakken og spørre de som går forbi om de skal i samme retning og kan kjøre deg, kanskje? Eller taxi? Eller du kan legge det ut på apper som nabohjelp eller på Facebook eller noe. Altså om noen kan kjøre deg og pakken hjem. Eller ta med tau eller sterk hyssing hjemmefra og bind det rundt pakken på en slik måte at det blir lettere å ta med hjem. Hvis det ikke er alt for langt kan du jo kanskje låne en handlevogn og trille pakken hjem i den. Ellers kan du vel lage eller oppdatere tinderprofilen din og skrive at du ønsker en mann som kan hjelpe deg med pakken og ta en kaffe med deg etterpå? Anonymkode: c5eb5...576
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #14 Skrevet 16. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Gikk litt amok på netthandel her og fått hentemelding om en stor pakke på 69x48x41 cm... Den inneholder blandt annet tre par sko i tillegg til tøy så den vil jo være ganske tung. Er enslig og har ikke bil, og lurer på hvordan jeg skal få bært pakken hjem nå 😳 Så etter en IKEA bag i kjelleren den kanskje kunne få plass i og bæres i men hadde ingen.. Det er ingen bærehåndtak på pakken men bare strips og en så stor pakke er vanskelig å få tak rundt når man ikke har de største armene og heller ikke er noe sterk. Hva gjør jeg? Seriøst spm... Hadde trengt en mann å bære med nå. Anonymkode: 3d401...a2a trillebag fra clas ohlson. Den kan uansett være grei å ha når du skal kaste deg på hamstringen... Anonymkode: 030eb...ef6
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #15 Skrevet 16. mars 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: To venninner i karantene pga utenlandsreise og andre venninner med barn og familie utenbys.. Har ingen til å hjelpe meg ellers hadde jeg jo ikke postet her etter tips om hvordan få den med alene. Anonymkode: 3d401...a2a Taxi? Anonymkode: d06b7...fbc 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #16 Skrevet 17. mars 2020 Trillekoffert, trillebår, stor tursekk eller taxi ja. Jeg har brukt alle disse tingene. Sånn ellers: hvis man skal frakte ting som er litt tunge men ikke altfor store, kan jeg anbefale å ta sykkelen til postkontoret og henge pakken i en stor pose på styret. Trille sykkelen hjem etterpå. Anonymkode: 1be02...9ba 1
Bamseklemmer Skrevet 17. mars 2020 #17 Skrevet 17. mars 2020 På 16.3.2020 den 12.54, AnonymBruker skrev: Hadde trengt en mann å bære med nå. Hadde jeg vært i nærheten skulle jeg ha hentet pakken for deg🧡
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå