AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Skrevet 16. mars 2020 Kan ikke fastlegen følge opp dette? Jeg var hos dps og fikk ADHD. Min hverdag ble bedre på medisiner. Men virkningen går så fort ut og jeg driver bare i oppstart. Det er langt til dps fra her jeg er nå, og det er ikke noe apotek i min kommune. Jeg vet ikke hva hun første var, jeg trodde hun var psykolog. Hun var den jeg hadde samtalen med men var ikke den som satte diagnosen. Hun skrev it Ritalin. Hun sluttet og jeg fikk en ny. Hun er lege. Men siden hun er lege, så kan jeg kanskje like gjerne ta dette videre med fastlegen eller er det forskjellige leger? Anonymkode: f96f9...bf9
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #2 Skrevet 16. mars 2020 Du kan jo bare ringe og be om ny resept!? Anonymkode: b51e9...089
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3 Skrevet 16. mars 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo bare ringe og be om ny resept!? Anonymkode: b51e9...089 Jeg får ny resept. Men jeg driver utprøving. Det VIRDERES å starte på Aduvanz, da Ritalin funker mer som beroligende på meg enn konsentrasjonsfremmende. Det er vanskelig for meg å vurdere medisinen når jeg ikke kan sammenligne med noe. Konsentrasjonen holder seg ikke bra sånn veldig lenge, men jeg er mer rolig i hodet. Skulle gjerne prøvd Concerta eller Aduvanz, og valgt den som fungerer best. Men da er spørsmålet om fastlegen min kan følge opp dette Anonymkode: f96f9...bf9
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #4 Skrevet 16. mars 2020 Du ringer fastlegen din, som henviser deg til riktig instans Anonymkode: cfee9...db7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå