Gå til innhold

Jogge ut

boooooo

Anbefalte innlegg

Hei!! 

Jeg tenkte å jogge ute, og lurer dermed på om det utgjør noen skader for andre? Blir helt gæren av å være inne. Jeg løper jo forbi folk og skal selvfølgelig holde en lang avstand fra de.

hva tenker dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Prøv å holde deg til områder uten folk, så går det nok greit.

Anonymkode: 06d1e...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fint jogge ute, så lenge du holder god avstand til folk. Og ellers passer på hva du tar på når du går inn og ut av blokka (om du bor i blokk), holder på håndtak rundt omkring, eller hvis du hviler på en benk f.eks. Overflater rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvsagt kan du jogge ute. Jeg er ute og går tur hver dag. En ting er at det er så få ute, at det ikke er særlig vanskelig å holde avstand. En annen ting er at det er mye bedre for helsen (les: corona er en luftveissykdom, bevegelse er bra for luftveiene) å være ute og få bevegelse i frisk luft, enn å sitte inni i sin egen tørre gjenbrukte luft.

Anonymkode: a9e99...24c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare ikke jogg midt på veien, sånn som en jeg observerte i dag... Vi trenger ikke å belaste helseverset med påkjørsler nå.

Anonymkode: 80b1b...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenkte å ta meg en joggetur senere i dag. Blir gal av å være inne hele dagen og at treningssentrene er stengt. Det er bare sunt å komme seg ut. 

Anonymkode: 055a8...3a8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Opprett ny...