Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Cronos kan vel hjelpe ;D¨

Slik som KG og andre like forum, så står det nye innlegg, går jeg inn på temaet, er alle de nye vekke og de står bare som lest.

Blink og andre slike sider er å gi opp å komme inn på, skriver innloggingsnavn og passord og vinduet "blinker" og går tilbake til tomt innloggingsfelt, og sider som hotmail er jo helt blanke.

Virus-saken min sier jeg ikke har virus heller, va fan :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Spidey(?).

Satt midt i lunsjen her.. så det ikke før nå.

Ikke det at jeg har noen god løsning, heller, men her kommer et wild-shot:

Prøv å fjerne cookies; Verktøy - Alternativer for Internett - Midlertidige Filer - Slett Cookies. Steng og start nettleseren igjen.

Gjest gjest1
Skrevet

Spidey ja :P

Vel, nye innlegg vil vises men blink virker ikke, og la merke til en ting til, må skrive smileys manuelt, går ikke an å klikke på dem, ikke at det er så mye pes, men det er jo noe galt her!

Men takk for halvveis hjelp nå kan jeg iallfall se nye innlegg :)

Skrevet

:)

Hvilken browser bruker du, og hvilken xp har du?

Gjest gjest1
Skrevet

browser og xp?

:klø: jeg kan jo ingen data jo! lurer på om jeg ikke må ringe eksen igjen og få han til å fikse dette, som vanlig

(browser er slik som IE eller? For det bruker jeg!)

Skrevet

Ja, det var det jeg tenkte på. IE, ja.

Men du kan laste ned HijackThis og poste log'en her (hvis du gidder).

Så kan jeg eller andre prøve å hjelpe deg.

(Dette programmet forteller deg om og evt. hva som er feil hvis du har noe virus eller lignende).

Gjest Towelie I.i
Skrevet

Nissen dro til amsterdam han, så her er det ingen hjelp å få, med mindre du kan finne ut av denne plakaten når jeg f.eks går inn på www.vg.no

"Du kan ikke kjøre ActiveX-kontroller på denne siden med gjeldende innstillinger. Dette kan føre til at siden ikke vises som den skal."

Skal prøve det andre du ga link til om du ikke finner ut den der og hva jeg skal stille på hilsen masa!

Gjest Madeline
Skrevet

Har du Norton Internet Security? Hvis det er tilfelle tror jeg at jeg kan hjelpe deg.

Gjest Tow el ie
Skrevet

Jepp det har jeg, og den har blitt helt nissete, det var etter jeg styrte med denne at alt gikk til helveddø :(

Gjest Madeline
Skrevet

Ok, da får jeg prøve å hjelpe deg. Åpne Norton internet security. Klikk på "personlig brannmur". Da kommer det opp en boble til høyre og der klikker du på "konfigurer". Da kommer det opp en ny side. Klikk på fanekortet "programmer". Nesten øverst og til høyre står det "Mer info", trykk der. Nå kommer det opp en ny side. På venstre side er det en rullemeny. Nesten helt øverst der står det "activeX-kontroller", marker det og og trykk på "vis". Da får du opp mulige problemer og hvordan disse løses, på høyre side. Der burde du finne ut hva som er galt og hvordan du ordner dette.

Håper dette kan hjelpe.

Skrevet
Nissen dro til amsterdam han, så her er det ingen hjelp å få, med mindre du kan finne ut av denne plakaten når jeg f.eks går inn på www.vg.no

"Du kan ikke kjøre ActiveX-kontroller på denne siden med gjeldende innstillinger. Dette kan føre til at siden ikke vises som den skal."

Skal prøve det andre du ga link til om du ikke finner ut den der og hva jeg skal stille på hilsen masa!

Nei, nei.. absoultt ikke masete :) Jeg bare håper vi/du får løst dette her. Det programmet jeg fortalte om forteller deg om du evt. har spyware eller andre uhumuskheter på maskinen. *krysser figrene for Hannens løsning, dog*

Gjest Towelie i.i,
Skrevet

Prøvde tipset ditt hannen men funket desverre ikke for meg :(

Men takk likevel!

Nå prøver jeg linken da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...