Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er nå en gjeng, naturlig nok går man som alle over ens bedre men noen enn med andre, og det er greit så lenge man holder respekten. 
Men det er ei jeg aldri gleder meg til kommer eller blir glad for å se.... hun snakker så høyt at man skulle tro hun står på en scene uten mikrofon, og vil at alle skal høre seg! Her er det snakk om å sitte ingen vanlig stue! I tillegg til store bevegelser. 
Jeg sier bare at hun har «dytte ting av bordet syndromet», for feks om hun skal reise seg så er det alltid brått, og veldig veldig ofte velter noe på bordet. Samme når hun skal sette seg. Jeg setter ting ekstra langt inn på bordet når hun er i nærheten, for det som ligger mot kanten da....er ganske dømt til å falle ned. Men selv da kan hun klare å velte det. 

Hva er det med folk som må ta så mye plass? 

Anonymkode: fe2a7...cb4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen mennesker er bare sånn. Har selv en kompis som er sånn du beskriver her. Han ler og prater høyt og mye. Hver gang han skal ordne noe eller gjøre noe enkelt, så ender det med kaos (ødelegger noe, mister noe, gjør feil, skaller/sparker borti noe osv...) Alt er på høyt nivå med han. Jeg er rake motsetning selv, og synes det er mye underholdning og morro med han. Selv om det kan bli mye og til tider slitsomt. 

Anonymkode: 668ca...4ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...