AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Skrevet 16. mars 2020 Hva er din lengde og tykkelse? Uten å skryte, og vær ærlig! Er det frekt av meg å be partner måle penisen, at jeg får måle og vite størrelsen? Jeg tror han er over gjennomsnittet, og det har jeg sagt til han. Han påstår han aldri har målt seg selv😳🤔 Hva er normal lengde og tykkelse på en nordmann? Pleier menn fra andre land ha større? Hvis penis er liten når den ikke er stiv, har det mye å si for stiv størrelse? Noen sammenheng? Anonymkode: a7a14...7f4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #2 Skrevet 16. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis penis er liten når den ikke er stiv, har det mye å si for stiv størrelse? Noen sammenheng? Nei. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pleier menn fra andre land ha større? Ja og nei. Sitat Alle menn har vel målt penis? Nei. Anonymkode: 3beb3...589 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3 Skrevet 16. mars 2020 Ikke alle har målt, men tror mer enn halvparten har målt både lengde og omkrets for å sammenlikne med snittet (hva nå det er). Anonymkode: 3e5e1...b34
Bunuel Skrevet 16. mars 2020 #4 Skrevet 16. mars 2020 Kommer vel opp i 3cm i lengden, på en ekstremt god dag.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #5 Skrevet 16. mars 2020 Nei, ikke målt, men etter å ha vært her en liten stund så tror jeg at jeg skal finne frem tommestokken snart. Det er sikkert fordi jeg ikke har noe som helst mistanke om at den er over snittet, og fordi den fungerer helt fint til det jeg trenger den til.. Anonymkode: e510f...a96
Dominas leketøy Skrevet 16. mars 2020 #6 Skrevet 16. mars 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er din lengde og tykkelse? Uten å skryte, og vær ærlig! Er det frekt av meg å be partner måle penisen, at jeg får måle og vite størrelsen? Jeg tror han er over gjennomsnittet, og det har jeg sagt til han. Han påstår han aldri har målt seg selv😳🤔 Hva er normal lengde og tykkelse på en nordmann? Pleier menn fra andre land ha større? Hvis penis er liten når den ikke er stiv, har det mye å si for stiv størrelse? Noen sammenheng? Anonymkode: a7a14...7f4 Aldri mål størrelsen... her er måleenheten ikke oppgitt i cm, men meter pr sekund 1
isw Skrevet 16. mars 2020 #7 Skrevet 16. mars 2020 Ja, jeg tror nesten alle menn har målt penisen sin. Min er vel 18 lang og 17 omkrets, litt utfra dagsformen for det varierer litt med hvor lyst man der og da har. Jeg har alltid ansett meg selv for å være «normal» penismessig, men sikkert litt rar ellers 😅
Isambard Skrevet 16. mars 2020 #8 Skrevet 16. mars 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er din lengde og tykkelse? Uten å skryte, og vær ærlig! Er det frekt av meg å be partner måle penisen, at jeg får måle og vite størrelsen? Jeg tror han er over gjennomsnittet, og det har jeg sagt til han. Han påstår han aldri har målt seg selv😳🤔 Hva er normal lengde og tykkelse på en nordmann? Pleier menn fra andre land ha større? Hvis penis er liten når den ikke er stiv, har det mye å si for stiv størrelse? Noen sammenheng? Anonymkode: a7a14...7f4 1. Vil ikke si hva mine mål er. Men ja, jeg har målt. 2. Nei, ikke frekt av deg i den konteksten. 3. Snittet i verden er 12-13cm tror jeg, men det er nok noe mer i Norden. 4. Nei. Etter min beste informasjon har de fleste i verden (Sør-Europa, Asia) mindre penis enn nordiske menn. I deler av Afrika noe større. Afrika består av mange genetisk svært ulike folkeslag, selv om de overfladisk ser like ut pga mørk hud. Derfor er jeg skeptisk til at "Afrikanere har stort utstyr", men noen har kanskje det. 5. Størrelsen slapp varierer veldig med humør og temperatur. Den sier lite om størrelsen stiv. 2
Dionysos 53 Skrevet 16. mars 2020 #9 Skrevet 16. mars 2020 Tenker de fleste mannfolk har gjort det. Overraskelsen kan bli stor når man er kommet i en godt voksen alder og oppdager at den krympet
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #10 Skrevet 16. mars 2020 Har snakket med flere som mener de ikke har målt. Noen har hatt så stor at de ikke har sett poenget, og andre så liten at de ikke har villet vite centimeterne.. Ja det er innafor å spørre kjæresten på en morsom måte om å få måle penisen, det er jo bare for gøy! Så lenge han ser du nyte den skikkelig hver gang dere har sex så skal han ikke bli usikker av et tall i hvertfall 😊 Anonymkode: 28dc4...470
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #11 Skrevet 16. mars 2020 Klart vi måler. Skulle jo bare mangle. Hvorfor måler vi? For min del begynte det med at ei som sa den var stor. Sett opp mot KG snittet så er den jo absolutt det. Hvem har målt den? Alle faste damer en har vært med har vært nysgjerrig. Først måler de med hendene, så underarmen, før de finner frem målebåndet. Så måle, det gjør både kvinner og menn. Måler jeg dama? Niks. Jo forresten, jeg har aldri vært med dame som har hatt så store føtter at de er lenger enn min penis. Jeg har heller ikke vært med damer med tjukkere håndledd en min penis. Når det gjelder lengden på deres underarm så .........hender det de matcher. Liker høye damer. Anonymkode: a9f28...f4f
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #12 Skrevet 16. mars 2020 Har målt, og funnet ut at jeg aldri noensinne skal ha samleie med ei dame Anonymkode: b26a5...e46 1
Nuith Skrevet 16. mars 2020 #13 Skrevet 16. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har målt, og funnet ut at jeg aldri noensinne skal ha samleie med ei dame Anonymkode: b26a5...e46 Redd for å skade henne? Edelt av deg. Tror menn med små peniser er mer opphengt i å måle og sammenligne enn menn med store peniser er.
Anonymburker Skrevet 16. mars 2020 #14 Skrevet 16. mars 2020 Jeg tror de fleste har målt. Er en ganske vanlig ting å være nysgjerrige på. Min 100 % ærlige størrelse er 16,5 i lengde og 13-14 i omkrets. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #15 Skrevet 16. mars 2020 5 minutter siden, Nuith skrev: Redd for å skade henne? Edelt av deg. Tror menn med små peniser er mer opphengt i å måle og sammenligne enn menn med store peniser er. Mest redd det bare kommer til å bli en ydmykende og skamfull opplevelse Anonymkode: b26a5...e46 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #16 Skrevet 16. mars 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Hva er din lengde og tykkelse? Uten å skryte, og vær ærlig! Er det frekt av meg å be partner måle penisen, at jeg får måle og vite størrelsen? Jeg tror han er over gjennomsnittet, og det har jeg sagt til han. Han påstår han aldri har målt seg selv😳🤔 Hva er normal lengde og tykkelse på en nordmann? Pleier menn fra andre land ha større? Hvis penis er liten når den ikke er stiv, har det mye å si for stiv størrelse? Noen sammenheng? Anonymkode: a7a14...7f4 Om du har mål musen og oppgitt hvor trangt - eller løs - den er, antar at det er helt greit. Håper du påstår ikke at du aldri har målt deg selv😳🤔 Anonymkode: 43129...6ae 1
Tarmegenbolle Skrevet 16. mars 2020 #17 Skrevet 16. mars 2020 4 timer siden, Bunuel skrev: Kommer vel opp i 3cm i lengden, på en ekstremt god dag. Heldiggris! Kommer bare opp i 1,9 på en ekstremt god dag!
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #18 Skrevet 18. mars 2020 På 16.3.2020 den 16.04, Expandable86 skrev: Jeg tror de fleste har målt. Er en ganske vanlig ting å være nysgjerrige på. Min 100 % ærlige størrelse er 16,5 i lengde og 13-14 i omkrets. Det må jo være en drømmestørrelse både i lengde og tykkelse! Anonymkode: a7a14...7f4 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #19 Skrevet 18. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det må jo være en drømmestørrelse både i lengde og tykkelse! Anonymkode: a7a14...7f4 16,5 lengde og 13-14 I omkrets? Snakker vi slapp eller? Anonymkode: a9f28...f4f
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #20 Skrevet 18. mars 2020 Målte lengden en gang når jeg var 15 eller noe men husker ikke om jeg målte på korrekt måte. Har ikke behov for å måle penis. Måler damer vaginaen sin?🙄 Anonymkode: d94cf...ab4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå