Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For alle dere som bruker MD Forumulation eller ønske å starte med slike produkter. Her er et tips til et billigere alternativ.

Produktet er anbefalt av Dr. Langeland og heter Exuviance. Dette produktet skal være like bra om ikke bedre og mye billigere enn MD. Nå skal det være sagt at Hudklinikken selger dette produktet og kanskje ikke er helt objektiv men dog. De som har utviklet dette produkter har patenten på AHA syre som MD Formulation leier. Forskjellen er at Exuviance har mildere produkter, men som gjør samme nytten :-)

Jeg skal iverfall gi det et førsøk, må bare vente litt for AHA syre og Roaccutan er ingen god sammensetting.

Produktene selges forresten på EDS :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har en øyenkrem derfra, og den er helt OK. De andre produktene jeg har prøvd, er litt parfymerte, og det er ikke helt min greie.

Gjest Rocky
Skrevet
For alle dere som bruker MD Forumulation eller ønske å starte med slike produkter. Her er et tips til et billigere alternativ.  

Produktet er anbefalt av Dr. Langeland og heter Exuviance. Dette produktet skal være like bra om ikke bedre og mye billigere enn MD. Nå skal det være sagt at Hudklinikken selger dette produktet og kanskje ikke er helt objektiv men dog. De som har utviklet dette produkter har patenten på AHA syre som MD Formulation leier. Forskjellen er at Exuviance har mildere produkter, men som gjør samme nytten :-)  

Jeg skal iverfall gi det et førsøk, må bare vente litt for AHA syre og Roaccutan er ingen god sammensetting.

Produktene selges forresten på EDS :-)

Så bra! Skal dette være like effektivt på uren hud som MD? Er det en serie av produkter eller ett spesielt produkt som er med AHA-syrer?

Hvis man ikke kjøper på nett, hvor får man tak i det da? Er det billigere enn MD selv om man kjøper det på apotek/hudpleiesalonger eller hvor det er?!

Alltid gøy å spare penger!!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har ikke oppfattet produktene som spesielt billige, men mer i lei med parfymeriprodukter eller merker som f. eks. Decleor. Øyenkremen jeg kjøpte, kostet f.eks 365,- som er helt middels.

Her kan du lese mer om produktene.

Fås kjøpt i enkelte hudpleiesalonger.

Gjest Rocky
Skrevet
Jeg har ikke oppfattet produktene som spesielt billige, men mer i lei med parfymeriprodukter eller merker som f. eks. Decleor. Øyenkremen jeg kjøpte, kostet f.eks 365,- som er helt middels.

Okay! Takk for svar!

Men hva heter det produktet som trådstarter skrev om? Noen som vet?

Gjest Rocky
Skrevet

På den siden.... Hva skal man gange den prisen med for å få norsk pris?! :oops:

Skrevet

Jeg har brukt Exuviance et par måneder nå (rensegele, toner, dag - og nattkrem) og er veldig fornøyd.

Men, det er ikke like mye syre i disse som i MD-formulations.

Jeg har brukt en reseptbelagt krem som heter Digfferin i tillegg.

De er svært drøye i bruk, dermed blir de gaske billige...

Gjest Gjesta
Skrevet

Men hva heter det produktet som trådstarter skrev om? Noen som vet?

Hun nevnte vel ikke ett spesifikt produkt? Exuviance er en hel serie produkter, hvor noen inneholder fruktsyrer, andre ikke.

Skrevet

Er det ikke AHA-syre i alle produktene? :o

Gjest Gjesta
Skrevet
Er det ikke AHA-syre i alle produktene?  :o

Det er vel ikke AHA-syrer i noen av produktene, så vidt jeg vet. I stedet har de sine egne PHA (poly hydroxy acids) som visstnok skal være like effektive, men mildere mot huden.

Skrevet

ok.. stoler best på MD uansett jeg... har hørt masse rart om Excuviance...

Gjest Gjesta
Skrevet
ok.. stoler best på MD uansett jeg... har hørt masse rart om Excuviance...

Jeg er for så vidt enig. Why change a winning team, liksom? Her i byen fikk vi en stund ikke tak i MD (eller noen produkter fra Dermanor), men nå har heldigvis to salonger tatt til vettet igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...