Gjest Sjokoman Skrevet 14. juni 2005 #1 Skrevet 14. juni 2005 Både jeg og min kjære er sjokomaner og skal da selvfølgelig ha sjokoladekake som bryllupskake med hvit sjokolade på utsiden. Men det store spørsmålet er hva slags fyll vi skal ha inni kaken. Er det noen som har noen gode forslag?
Gjest Soon Mrs S Skrevet 14. juni 2005 #2 Skrevet 14. juni 2005 Både jeg og min kjære er sjokomaner og skal da selvfølgelig ha sjokoladekake som bryllupskake med hvit sjokolade på utsiden. Men det store spørsmålet er hva slags fyll vi skal ha inni kaken. Er det noen som har noen gode forslag? Hei du! Vi skal ha sjokoladekake men ikke noe fyll i den. Løsningen ble en fransksjokoladekake som er noe alla brownies. Har bilde av den her
Harry's kvinne Skrevet 14. juni 2005 #3 Skrevet 14. juni 2005 Vi skal ha sjokoladekake men ikke noe fyll i den. Løsningen ble en fransksjokoladekake som er noe alla brownies. Har bilde av den her Ser du bor i Trondheim, hvor har du bestilt denne kaken?
Gjest Soon Mrs S Skrevet 14. juni 2005 #4 Skrevet 14. juni 2005 Ser du bor i Trondheim, hvor har du bestilt denne kaken? Bestilte kaken hos Holm bakeri, de var så greie på alle måter. Prisen var jo ikke så værst heller
Martha Stewart Skrevet 14. juni 2005 #5 Skrevet 14. juni 2005 Vi skal ha bryllupskake av mørk sjokolademousse med vaniljefondant på sjokoladebunn. Selv om sjokoladen er mektig, blir ikke kaken så tung siden det er luftig mousse. Den heter Creme Brulee og er fra konditoriet Pascal.
lol75 Skrevet 14. juni 2005 #6 Skrevet 14. juni 2005 Vi skal ha denne.. Også fra Holm bakeri.http://www.bryllupsweb.no/images/holm_03.jpg
smilepia Skrevet 14. juni 2005 #7 Skrevet 14. juni 2005 Vi skal også ha sjokoladebryllupskake, men pyntet med mørk sjokolade. Har gitt konditoren frie hender med pyntingen og håper virkelig den blir bra! (krysse fingrene) Til fyll i midten har vi bedt om å få ekstra sjokoladefyll faktisk. Myyye sjokolade
Gjest Soon Mrs S Skrevet 14. juni 2005 #8 Skrevet 14. juni 2005 http://www.bryllupsweb.no/images/holm_03.jpg Vi skal ha denne.. Også fra Holm bakeri.
Gjest Brud2005 Skrevet 14. juni 2005 #9 Skrevet 14. juni 2005 Vi skal ha bryllupskake av mørk sjokolademousse med vaniljefondant på sjokoladebunn. Selv om sjokoladen er mektig' date=' blir ikke kaken så tung siden det er luftig mousse. Den heter Creme Brulee og er fra konditoriet Pascal.[/quote'] Den har jeg også! The Bride og jeg kommer til å sette tenna i den på samme dag! Vi får sende noen tanker til hverandre da.
Minerva Grey Skrevet 15. juni 2005 #10 Skrevet 15. juni 2005 Søsteren min (forlover) bakte kakene våre - to stykk sjokolademoussekaker på hasselnøttbunn, dekket med hvit sjokolade! MMmmmmmmmmMMM! Ble kjempegodt, og begge kakene ble spist opp på en-to-tre, selv om det bare var en time eller så siden man hadde gått fra bords!
linky Skrevet 15. juni 2005 #11 Skrevet 15. juni 2005 http://www.bryllupsweb.no/images/holm_03.jpg Vi skal ha denne.. Også fra Holm bakeri. Mmm den så utrolig god ut..
Gjest Sjokoman Skrevet 16. juni 2005 #12 Skrevet 16. juni 2005 Denne så bare helt fantastisk ut! Snakket med hun som skal lage kaken. Ser ut til at det blir sjokoladekake med jordbær/vanilje mousse inni. Hvit sjokolade på toppen og hvit sjokoladeflak rundt. Som pynt skal vi ha monogramet i sølv, og kanskje ekte orkideer.
Arwen Skrevet 16. juni 2005 #13 Skrevet 16. juni 2005 Her er den øverste av våre fire etasjer. Hadde bare et tynt lag med sjokoladeflasur inni. Himmelsk god. http://album.kvinneguiden.no/data/542/2326kaketopp.gif
Mistyen Skrevet 16. juni 2005 #14 Skrevet 16. juni 2005 Har ryddet bort en del bilder i innleggene i denne tråden. Iflg våre regler er slike ikke tillatt. Misty (mod)
Harry's kvinne Skrevet 18. juni 2005 #15 Skrevet 18. juni 2005 Som pynt skal vi ha monogramet i sølv, og kanskje ekte orkideer. Hvordan får dere laget monogrammet? Og hva lages det av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå