Gå til innhold

Flytrafikken går som "normalt" - hva skjer med utlendinger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser på NRK nå og de intervjuer avinor-ansatte som sier at de ikke kan hindre fly i å land på Gardermoen. Forstår at det er mange nordmenn som vil hjem, men hva med de utenlandske? Skal fly fra utlandet lande, for så å fly de tilbake igjen? 😅🤦🏻

Anonymkode: 0e8c7...219

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

🤦‍♀️

Anonymkode: 3644a...183

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

🤦‍♀️

Har også fått med meg at mange blir satt i karantene, men det er vel begrenset på hvor mange man kan sette i karantene? De som har symptomer blir isolert og sendt tilbake etter å blitt frisk. 

Lurer også på de som ikke blir sendt tilbake, men må i karantene... Hvem følger opp de turistene, slik at de ikke bryter karantenen? Har lest i mediene om turister som har brutt karantener, overnatter i turisthytter, osv. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har også fått med meg at mange blir satt i karantene, men det er vel begrenset på hvor mange man kan sette i karantene? De som har symptomer blir isolert og sendt tilbake etter å blitt frisk. 

Lurer også på de som ikke blir sendt tilbake, men må i karantene... Hvem følger opp de turistene, slik at de ikke bryter karantenen? Har lest i mediene om turister som har brutt karantener, overnatter i turisthytter, osv. 

Jeg tror utlendinger uten oppholdstillatelse i Norge blir sendt i retur ut nå med de siste innstrammingene. Dvs at på utenlandsflyene er det nordmenn hit og utlendinger ut. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Missfitness skrev:

Jeg tror utlendinger uten oppholdstillatelse i Norge blir sendt i retur ut nå med de siste innstrammingene. Dvs at på utenlandsflyene er det nordmenn hit og utlendinger ut. 

Håper det blir sendt ut varsel til alle de utlendingene som er på vei inn i landet at de må returnere eller settes i karantene, i hvert fall til reiseselskapene, slik at de informerer de reisende. Irriterende om noen settes i karantene, også bryter de karantenen uten at noen får det med seg. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Missfitness skrev:

Håper for øvrig at dette stemmer, at de blir sendt ut og ikke får mulighet til å settes i karantene.

AnonymBruker
Skrevet

Observerer også de strammer inn, kommer med nye strenge tiltak, men hvem følger dette opp?

AnonymBruker
Skrevet

De blir satt i karantene ved Comfort hotel Runway til de kan returneres til hjemlandet.

Anonymkode: 32b85...acf

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De får ikke stige ombord i flyet

Herregud er det mulig 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De får ikke stige ombord i flyet

Herregud er det mulig 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Det gjør de vel? Har du ikke fulgt med de siste dagene?🙄 Det er flere som er i karantene i 2 uker og noen har brutt karantenene også. De burde ikke stige ombord, håper det har kommet nye regler.

AnonymBruker
Skrevet

Bare det at vi ikke kan stenge flyplassene i vårt eget land....jøss altså

Anonymkode: 5787c...ef5

• Opprett ny...