Gjest litj pia Skrevet 10. september 2002 #1 Skrevet 10. september 2002 jeg og typen har veldig lyst å prøve trekant.. jeg er selfølgelig litt skeptisk,men er villig på noen premisser selvfølgelig, hvordan komme i kontakt med noen jenter som er villie? er det noen som har vært borti det med 2 jente og en gutt? vil gjerne vite litt..hvordan dere gikk fram og slikt. har veldig lyst til dette vi
Morlock Skrevet 10. september 2002 #2 Skrevet 10. september 2002 Er litt nyskjerrig selv Vet ikke om jeg hadde gjennomført det, men det høres unektelig spennende ut med to menn i senga!! Vet ikke om samboer ville blitt med på det, men det er jo lov å drømme
Tullerusk Skrevet 10. september 2002 #3 Skrevet 10. september 2002 Vet ærlig talt ikke om jeg vil prøve noe slikt jeg! Klart det er pirrende, men jeg er litt redd for å ødelegge det forholdet vi har i dag også da. Jeg tenker: tenk om han syntes hun er penere, bedre i senga, ja kanskje han rett og slett liker henne så godt at han kaster ut meg! *s* Er nok litt for sjalu av meg jeg da..... Mannen min har lyst, men jeg holder igjen. Også er det vel ikke bare bare å få tak i en jente heller da..... Prøv en annonse i et blad, eller på internett.... Ellers må en vel ut på sjekkern da, hmmm.... *ler*
Morlock Skrevet 11. september 2002 #4 Skrevet 11. september 2002 Må det nødt til å være ei ekstra jente med da?? Det finnes jo så mange deilige gutter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå