Gjest litj pia Skrevet 10. september 2002 #1 Del Skrevet 10. september 2002 jeg og typen har veldig lyst å prøve trekant.. jeg er selfølgelig litt skeptisk,men er villig på noen premisser selvfølgelig, hvordan komme i kontakt med noen jenter som er villie? er det noen som har vært borti det med 2 jente og en gutt? vil gjerne vite litt..hvordan dere gikk fram og slikt. har veldig lyst til dette vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 10. september 2002 #2 Del Skrevet 10. september 2002 Er litt nyskjerrig selv Vet ikke om jeg hadde gjennomført det, men det høres unektelig spennende ut med to menn i senga!! Vet ikke om samboer ville blitt med på det, men det er jo lov å drømme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 10. september 2002 #3 Del Skrevet 10. september 2002 Vet ærlig talt ikke om jeg vil prøve noe slikt jeg! Klart det er pirrende, men jeg er litt redd for å ødelegge det forholdet vi har i dag også da. Jeg tenker: tenk om han syntes hun er penere, bedre i senga, ja kanskje han rett og slett liker henne så godt at han kaster ut meg! *s* Er nok litt for sjalu av meg jeg da..... Mannen min har lyst, men jeg holder igjen. Også er det vel ikke bare bare å få tak i en jente heller da..... Prøv en annonse i et blad, eller på internett.... Ellers må en vel ut på sjekkern da, hmmm.... *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 11. september 2002 #4 Del Skrevet 11. september 2002 Må det nødt til å være ei ekstra jente med da?? Det finnes jo så mange deilige gutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå