Gå til innhold

Ville du tatt en coronavaksine om du ble tilbudt det nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og ville du gitt det til barna dine? Jeg er absolutt ingen vaksinemotstander, og har selvsagt fulgt vaksineprogrammet, men jeg har tidligere jobbet med et av barna som fikk narkolepsi etter svineinfluensavaksinen, og jeg må si jeg er skeptisk. Kommer det en vaksine nå, så vet vi jo at den er lite utprøvd. Ville du tatt den? Ville du gitt den til barna? 

Anonymkode: 5a25c...ef8

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hadde ikke tatt en uprøvd vaksine vi ikke visste senvirkningene av. Hadde latt andre prøve først.

Anonymkode: 14304...97f

• Liker 21
Skrevet

Nei. Jeg isolerer meg heller en gooood stund til før jeg ville vurdert dét. 

• Liker 7
Skrevet

Ja.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 087bd...93d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

wow, jeg som trodde alle mente vaksiner var "heeelt ufarlige". Sannheten kommer fram! 😄

Anonymkode: 894ae...94d

• Liker 8
Skrevet

Nei. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 1956c...0f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Husk Tamiflu, i disse dager er det utrolig mange som ikke ser tilbake på tidligere pandemier med lignende sykdommer/i samme "familie".

Anonymkode: 58f0d...d3b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

wow, jeg som trodde alle mente vaksiner var "heeelt ufarlige". Sannheten kommer fram! 😄

Jeg mener alle vaksiner som vi har hatt i mange år ( slik som i vaksineprogrammet) er absolutt helt ufarlige og helt riktig å ta. Vaksiner som er utviklet i hurten og sturten under en pandemi,  er jeg mer skaphomser til. 

ts

• Liker 40
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Uprøvde, ferske vaksiner som altså ikke går igjennom korrekte prosedyrer for testing og godkjenning er selvsagt skummelt. Det er en grunn til at vi har disse godkjenningsprosessene.

Det betyr IKKE at godkjente vaksiner er farlig. Tvert imot.. 

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg mener alle vaksiner som vi har hatt i mange år ( slik som i vaksineprogrammet) er absolutt helt ufarlige og helt riktig å ta. Vaksiner som er utviklet i hurten og sturten under en pandemi,  er jeg mer skaphomser til. 

ts

Skaphomser faktisk!! 😄🤣

• Liker 46
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ts

Skaphomser 😂😂😂😂

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Dersom det kom ut en vaksine nå hadde det vært et år siden de begynte å teste den på mennesker, så ja, jeg hadde tatt den. Men siden de ikke visste om sykdommen for 18 mnd siden, er det ikke mulig.

Anonymkode: ba224...43a

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skaphomser faktisk!! 😄🤣

🤣🤣🤣 artig autokorrekt da! Er ikke du skaphomser til nye vaksiner kanskje? 

ts

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 92ed1...b21

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vaksiner er faktisk ufarlig.. Men én vaksine som utvikles som ikke har godkjent sikkerhet, effekt og kvalitet er farlig

Anonymkode: bc7aa...171

• Liker 10
Skrevet

Nei, jeg ser ikke helt poenget. Jeg og de jeg bor sammen med er ikke i risikogruppen. Så det hadde jeg overlatt til mine eldre. Jeg tar ikke sesongvaksinasjon heller.

• Liker 6
Skrevet

Tviler på at vaksinen ville vært i nærheten av så farlig som viruset, så ja. Mange antivaxers i tråden her må jeg si.

AnonymBruker
Skrevet

Tar ikke slike vaksiner, det får de i risikogruppen gjøre.

Anonymkode: 92fa2...b2d

• Liker 3
  • Opprett ny...