AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Skrevet 16. mars 2020 Føler et sinnsykt press med å kunne gå på jobb nå og ikke bli smittet. Men snart kommer Bjørke pollensesongen og jeg går rundt i en evighet og snufser og nyser etc nå når vi skal være hjemme hvis vi har symptomer.. må jeg bli hjemme en måneds tid? Jeg forstår jo at symptomene kunne kamuflert en sykdom, og respekterer at man skal unngå så langt det lar seg gjøre å smitte noen. Anonymkode: 3fb47...605
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #2 Skrevet 16. mars 2020 Da kjøper du deg zyrtec tabletter og begynner å ta dem allerede nå. De virker. Anonymkode: 92907...126
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3 Skrevet 16. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da kjøper du deg zyrtec tabletter og begynner å ta dem allerede nå. De virker. Anonymkode: 92907...126 zyrtec har ikke alltid hjulpet så mye før. Har sjeldent brukt det. Men hvis jeg bruker zyrtec kan jeg være mer utsatt for å bli syk eller få et verre sykdomsforløp siden zyrtec virker dempende på immunforsvaret? Anonymkode: 3fb47...605
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #4 Skrevet 16. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: zyrtec har ikke alltid hjulpet så mye før. Har sjeldent brukt det. Men hvis jeg bruker zyrtec kan jeg være mer utsatt for å bli syk eller få et verre sykdomsforløp siden zyrtec virker dempende på immunforsvaret? Anonymkode: 3fb47...605 Ingen av oss har immunitet mot covid19. Så du er like utsatt med som uten immunforsvar. Men symptomene på korona og allergi er jo ikke sammenfallende. Du får ikke ordentlig sår hals og vondt i luftveiene av allergi. Ja, du får tørr, irritert hals. Og, ja du kan få lett feber. Og litt tungt for å puste. Men korona gir seg ikke med en våt klut i et rom uten pollen. Så gir det seg på badet etter et kvarters pusting gjennom et vått håndkle? Ja, da kan du gå på jobb. Anonymkode: b183d...975
Anbefalte innlegg