AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #61 Skrevet 16. mars 2020 Hvorfor skulle bollemus være stygt? Dette er noe du selv tror. Anonymkode: e6f53...694 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #62 Skrevet 16. mars 2020 M52. Bollemus har vært en hedersbetegnelse i hele min oppvekst, og voksne liv. Det var ikke før jeg kom inn her for noen år siden, at jeg forstod at noen kvinner tok det som noe stygt og negativt. Jeg lurer på hvordan en sånn misforståelse har oppstått? Lurer på om det kan være pubertale smågutter som har slengt med leppa, uten å noensinne ha sett mus av noe slag, og at en usikker ungjente har tatt det til seg? Tror heller ikke navnet kommer fra det danske verbet "å bolle", men fra fasongen, og den gode følelsen den gir av å fylle hånda. Bullfitta sier de i Sverige. Så ts; vær stolt av bollen din! Anonymkode: 4bbbf...38c 2
Unprofor9394 Skrevet 17. mars 2020 #63 Skrevet 17. mars 2020 «Bollemus», er KJEMPEDIGG! DÈT, var et kompliment... Fyren, simpelthen, digger «musa»di...😉 1
Morpheus Skrevet 17. mars 2020 #64 Skrevet 17. mars 2020 Ta det som et kompliment. Bollemus er en positiv betegnelse i vår verden. Fint at du har et stort venusberg, selv om det kan se ut som oss i tights.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #65 Skrevet 17. mars 2020 På 16.3.2020 den 2.08, AnonymBruker skrev: Aldri sett bilder av noen med en skikkelig bollemus. Og ikke har jeg sett så mange irl heller, feks i fellesdusj. Alltid skammet meg over den. Anonymkode: e014d...867 Man skal alltid være fornøyd med underlivet sitt, om man tenker underliv er ikke noe pent og man vil operere bort. Hvilket underliv er da pent? Jeg kan fint ikke like magen min eller ansiktet mitt men underlivet mitt har aldri plaget meg. Anonymkode: 003f1...6ff
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #66 Skrevet 17. mars 2020 Samboeren min har bollemus ,- nydelig Anonymkode: 77dfc...6f9 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #67 Skrevet 17. mars 2020 Jeg er mann og liker bollemus. Take it or leave it! Anonymkode: 24701...10a 1
Trøndermann Skrevet 17. mars 2020 #68 Skrevet 17. mars 2020 Saftig bollemus må jo være et skikkelig kompliment! Ellers skjønner jeg ingenting..😁 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #69 Skrevet 17. mars 2020 At en mann sier du har ei bollemus er som at ei dame sier at en mann har en tjukk og stor penis. Hvis du tolker det som oe negativt sier jeg bare I'll rest my case. Case closed. Anonymkode: da25a...3f6 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #70 Skrevet 17. mars 2020 Er mange menn som ikke liker bollemus. Bollemus er litt 90 tallet. Er jo en stor fettklump, så kan ikke skjønne at mange syns det er deilig. Ei helt normal ei er mye bedre. Verken mere eller mindre. Anonymkode: d7889...b78 1
Resignert Skrevet 17. mars 2020 #71 Skrevet 17. mars 2020 45 minutter siden, AnonymBruker said: Er mange menn som ikke liker bollemus. Bollemus er litt 90 tallet. Er jo en stor fettklump, så kan ikke skjønne at mange syns det er deilig. Ei helt normal ei er mye bedre. Verken mere eller mindre. Anonymkode: d7889...b78 Trur du snakker kun for deg sjøl, eller så har du aldri hatt gleden av ei perfekt bollemus...... 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #72 Skrevet 17. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er mange menn som ikke liker bollemus. Bollemus er litt 90 tallet. Er jo en stor fettklump, så kan ikke skjønne at mange syns det er deilig. Ei helt normal ei er mye bedre. Verken mere eller mindre. Anonymkode: d7889...b78 Vel, nå var mitt beste og meste sexliv på 90-tallet, så det forklarer kanskje noe. Eller ikke. Tror ikke det er bare fett som gir fasongen, akkurat som Thigh gap ikke kun går på bmi. Anonymkode: 4bbbf...38c 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #73 Skrevet 17. mars 2020 På 16.3.2020 den 1.55, AnonymBruker skrev: Alltid hørt og trodd bollemus var ekkelt. At bollemus var flaut å ha, og at menn ikke liker det. Akkurat som jeg skulle sagt til han at han hadde øl-mage. Kan ikke forstå han sa det for han liker den😳 Anonymkode: e014d...867 Du følger ikke med.... Tror aldri jeg har hørt om en mann som ikke liker "bollemus". Jeg har det selv og menn har elsket den. Anonymkode: d46f2...1e2 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #74 Skrevet 17. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Bollemus er litt 90 tallet. Er jo en stor fettklump, så kan ikke skjønne at mange syns det er deilig. Anonymkode: d7889...b78 «Bollemus er litt 90 tallet»? Det blir som å si at ører og nese er litt 90-talls. Det er en fysisk attributt, det er ikke mote. Og når du ytrer dine egne sære meninger, så burde du presisere at du kun snakker for deg selv. Du snakker nemlig ikke for særlig mange andre, og da er det ganske ufint å prøve å fremstå som om du gjør det. Anonymkode: ae779...0a8 5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #75 Skrevet 17. mars 2020 Fikk høre det av en fyr en gang og han var helt vill etter meg🤷♀️ Alltid trodd det var negativt, men skjønte fort at det var bra da han var helt oppslukt i meg😂 Anonymkode: e27bd...9e1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #76 Skrevet 17. mars 2020 På 16.3.2020 den 1.49, AnonymBruker skrev: Er ikke det å si at jeg har bollemus veldig frekt? Jeg virkelig hater bollemusa mi og skulle gjerne operert den bort. Jeg skjems av den. Ble veldig lei meg når han sa det. Han sa også at fitta var saftig og at jeg ble veldig våt. Hvordan liker menn egentlig fitter? Små, tynne og tørre? Anonymkode: e014d...867 En kvinne sitt kjønnsorgan er aldri like, og menn liker alle typer. Når han sier at du du har bollemus, også at den er saftig og våt betyr det at han liker den svært godt. Ta det som et kompliment. Hilsen en mann som har sett mange... Vi menn har også komplekser for vårt kjønnsorgan. Er den for stor, for liten, peker den oppover, nedover, til siden osv. Liker hun den? Det er naturlig å være usikker, men du må bare prøve å være trygg på at andre liker det de ser. For meg er det mer viktigere hvordan kjemien og samspillet er under sex. Hvis noen blir usikker på seg selv går det lett ut over samspillet. Anonymkode: 5a87c...65e 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #77 Skrevet 18. mars 2020 TS her. Takk for alle svar. Da skal jeg tro på dere. I alle år har jeg trodd det var veldig negativt å ha bollemus og vært livredd for å vise den til menn. Hva er det med bollemus da, som er så bra, menn? Er den bedre å slikke? Mer saftig, som han også sa? Anonymkode: e014d...867
Gjest Paramount Skrevet 18. mars 2020 #78 Skrevet 18. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Takk for alle svar. Da skal jeg tro på dere. I alle år har jeg trodd det var veldig negativt å ha bollemus og vært livredd for å vise den til menn. Hva er det med bollemus da, som er så bra, menn? Er den bedre å slikke? Mer saftig, som han også sa? Anonymkode: e014d...867 Fint først og fremst visuelt, fordi den gir en hot kurve, som er synlig og fristende, i tettsittende klær. Omtrent alle er skapt mer eller mindre slik, så det er bare et spørsmål om hvor fremtredende det er. At noen passerer grensen og blir definert som bollemus er mye opp til hvem som definerer. De som ikke har markert bollemus er like fine de også, bare på en annen måte. Håper dette ble politisk korrekt nok, slik at alle er fornøyde. Ingen ting er bedre enn det. Alle har grunn til det også.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #79 Skrevet 18. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Takk for alle svar. Da skal jeg tro på dere. I alle år har jeg trodd det var veldig negativt å ha bollemus og vært livredd for å vise den til menn. Hva er det med bollemus da, som er så bra, menn? Er den bedre å slikke? Mer saftig, som han også sa? Anonymkode: e014d...867 Den stikker seg frem 😉, er frekk, prøver ikke å si unnskyld og gjemme seg. Alt som er kurvet og rundt på kvinnen er deilig. Bryst, rumpeballer, hofter, lepper, Bollemus, samme tingen. Ei musa di, sett deg på fjeset hans og ri ham hardt. Han virker som typen til å sette pris på deg! Anonymkode: 4bbbf...38c 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #80 Skrevet 18. mars 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Takk for alle svar. Da skal jeg tro på dere. I alle år har jeg trodd det var veldig negativt å ha bollemus og vært livredd for å vise den til menn. Hva er det med bollemus da, som er så bra, menn? Er den bedre å slikke? Mer saftig, som han også sa? Anonymkode: e014d...867 Du skriver først: takk for svar, da skal jeg tro på dere men så avslutter du innlegget med enda fler spørsmål. Dette begynner å ligne en runketråd. Anonymkode: de78e...f8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå