Gå til innhold

Han sa jeg hadde bollemus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det å si at jeg har bollemus veldig frekt? Jeg virkelig hater bollemusa mi og skulle gjerne operert den bort. Jeg skjems av den. Ble veldig lei meg når han sa det. Han sa også at fitta var saftig og at jeg ble veldig våt. Hvordan liker menn egentlig fitter? Små, tynne og tørre?

Anonymkode: e014d...867

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør han da vel?

Anonymkode: 4c67d...2c2

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det å si at jeg har bollemus veldig frekt? Jeg virkelig hater bollemusa mi og skulle gjerne operert den bort. Jeg skjems av den. Ble veldig lei meg når han sa det. Han sa også at fitta var saftig og at jeg ble veldig våt. Hvordan liker menn egentlig fitter? Små, tynne og tørre?

Herregud da dame. Han elsker musa di.

Du får her masse komplimenter på den og de er ikke bra nok? 

• Liker 43
Skrevet

Med eller uten rosin?

• Liker 7
Skrevet

Vel, bollemus er ikke nødvendigvis negativt. Er egentlig ganske fint. Synes ikke du skal operere noe nei. Var han tent og lystig likte han nok den. Men du kan sikkert si ifra at du syntes det var litt sårende

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke nødvendigvis negativt ment da

Anonymkode: 39e09...853

• Liker 4
Skrevet

Saftig bollemus er jo nydelig beskrevet, tydelig at han elsker det🤗

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Herregud da dame. Han elsker musa di.

Du får her masse komplimenter på den og de er ikke bra nok? 

Alltid hørt og trodd bollemus var ekkelt. At bollemus var flaut å ha, og at menn ikke liker det. Akkurat som jeg skulle sagt til han at han hadde øl-mage. Kan ikke forstå han sa det for han liker den😳

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør han da vel?

Anonymkode: 4c67d...2c2

Tør ikke. Ble helt paff!

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Saftig bollemus er jo nydelig beskrevet, tydelig at han elsker det🤗

Vil det si en veldig feit/tykk mus? 

Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alltid hørt og trodd bollemus var ekkelt. At bollemus var flaut å ha, og at menn ikke liker det. Akkurat som jeg skulle sagt til han at han hadde øl-mage. Kan ikke forstå han sa det for han liker den😳

Bollemus kommer av det danske verbet bolle, som betyr pule, ergo betyr egentlig bollemus pulemus eller pulbar mus.

Det var i allfall det en fyr som lå i rennestenen med en flaske vodka fortalte meg etter fuktig tur på byen, og jeg ser ingen grunn til å tro at han skal ha løyet.

Endret av Kaptein Klein
  • Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Vil det si en veldig feit/tykk mus? 

Hva i all verden gjør det om musa er feit?Jeg er skraptynn over hele meg inkludert dåsa ( mer eller mindre paddeflat og beinete ) og kan ikke fatte hvorfor unge jenter synes det er ett ideal.

Anonymkode: 535f3...728

• Liker 2
Skrevet

Eeeh nei, det er det visuelle synet som tenner noen... Du kan godt være tynn for å ha bollemus, ikke ta det personlig for han liker deg godt🙄

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva i all verden gjør det om musa er feit?Jeg er skraptynn over hele meg inkludert dåsa ( mer eller mindre paddeflat og beinete ) og kan ikke fatte hvorfor unge jenter synes det er ett ideal.

For en fitte skal vel være flat/tynn😳

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? 

juicy 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For en fitte skal vel være flat/tynn😳

Hvem har bestemt det? Og hvorfor skal den være flat/tynn?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Bamseklemmer skrev:

Eeeh nei, det er det visuelle synet som tenner noen... Du kan godt være tynn for å ha bollemus, ikke ta det personlig for han liker deg godt🙄

Hvis du sier så. Håper jo det da. Hadde aldri trodd noen ville like denne bollete fitta mi. Den har plaget meg i alle år. Så når jeg for første gang hørte noen si bollemus til meg, så ble jeg helt satt ut, og dessverre ikke på en positiv måte. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

juicy 

Så bollemus er saftig, det han mener? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du sier så. Håper jo det da. Hadde aldri trodd noen ville like denne bollete fitta mi. Den har plaget meg i alle år. Så når jeg for første gang hørte noen si bollemus til meg, så ble jeg helt satt ut, og dessverre ikke på en positiv måte. 

Folk liker så forskjellige ting at det er ikke noe man skal tenke for mye over. Vil du virkelig ha en mann hvor du må svi av titusenvis av kroner på å operere deg til hans ideal? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvem har bestemt det? Og hvorfor skal den være flat/tynn?

Aldri sett bilder av noen med en skikkelig bollemus. Og ikke har jeg sett så mange irl heller, feks i fellesdusj. Alltid skammet meg over den. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...