AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #21 Skrevet 16. mars 2020 2 minutter siden, Kirsebæra skrev: Ikke at det er viktig, men jeg blir forvirret...er exen ho eller han? Innlegget er forvirrende. Hvem er hvem her? Og uansett, det får da være grenser for hva man skal anmelde og ta videre. SOM OM AT MAN IKKE HAR VIKTIGERE TING Å FORETA SEG FOR TIDEN. Ærlig talt. Foreksempel prøve å holde konfliktnivået på et minimum. Eksen er en dame. Anonymkode: 987e4...b50
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #22 Skrevet 16. mars 2020 2 minutter siden, Kirsebæra skrev: Ikke at det er viktig, men jeg blir forvirret...er exen ho eller han? Innlegget er forvirrende. Hvem er hvem her? Og uansett, det får da være grenser for hva man skal anmelde og ta videre. SOM OM AT MAN IKKE HAR VIKTIGERE TING Å FORETA SEG FOR TIDEN. Ærlig talt. Foreksempel prøve å holde konfliktnivået på et minimum. Eksen er dame. Og han som skriver her er mann.. Eller så er begge damer. Anonymkode: 970df...2ca
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #23 Skrevet 16. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Rart du ikke nevnte det som en del av frustrasjonen i HI. Eller i det hele tatt før nå.... Meget beleilig når betydningsfull info kommer når det passer i historien som utspiller seg. Anonymkode: 970df...2ca Hæ? Hvorfor tror du jeg prøver å unngå smitte? Det er derfor jeg hentet sønnen min, men innlegget var ikke et "frustrasjonsinnlegg" med fokus på min rolle som helsepersonell, men et spørsmål! Anonymkode: 987e4...b50 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #24 Skrevet 16. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Hvorfor tror du jeg prøver å unngå smitte? Det er derfor jeg hentet sønnen min, men innlegget var ikke et "frustrasjonsinnlegg" med fokus på min rolle som helsepersonell, men et spørsmål! Anonymkode: 987e4...b50 Så hvordan skal vi ta stilling til dette når spørsmålet ditt ikke var basert på ditt yrke i det hele tatt, i spørsmålet ditt. Spørsmålet var om du kunne anmelde hva hun hadde utsatt barna for. Din rolle som helsepersonell ble ikke nevnt i HI. Ergo beleilig info som kom senere... Og hvis eksen ikke er moren til barnet så skjønner jeg ikke at du lar deg bli overkjørt en gang. Sett ned foten for ditt barn, selv om eksen betyr mye for barnet og er en viktig person, men hvis hun ikke er biologisk mor til barnet så får du si at akkurat når det kommer til Corona - så ønsker du å ha det siste ordet uavhengig barnets relasjon. Ferdig snakka! Hun har i utgangspunktet ikke noe hun skulle ha sagt, om du så hadde brutt alle avtaler fremover og bedt henne om å ryke å reise. Så hvorfor i alle dager skal hun ha noe å si når det kommer til Corona? Anonymkode: 970df...2ca
Fremhevede innlegg