Gå til innhold

Samvær og smitte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnas far er hos kjæresten i en annen by til tross for at hun er meget utsatt for smitte i jobbsammenheng.
Jeg mener han ikke bør dette før han skal ha samvær med barna. Vi bor på et lite sted og vi har holdt oss alene. Hans svar som at vi kan ikke beskytte oss mot alt bekymrer meg da barnet har forkjølelsesastma. Overdriver jeg?

Anonymkode: c6d22...fa6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samvær utgår ikke grunnet dette. Det er opp til foreldrene å bli enig. Blir en ikke enig så er det avtalen som gjelder. 

Du kan nekte. Han kan ikke nekte deg i å ikke nekte, men om det er riktig er en annen sak. 

Så om han ønsker å komme til deg for å rive barnet ut av hjemmet ditt, så er det opp til han. Forhåpentligvis er han ikke så dum, men jeg føler mødrer gjemmer seg bak dette nå.

Alt for mange fedrer sliter med dette nå. Bla. Min samboer. Og de har gått ut med at barn kan veksle mellom hjemmene sine i denne tiden, så min samboer har måtte ta kontakt med advokat og brev vil bli sendt i morgen til henne. Men her benytter moren til barna alt hun kan for at barna skal være hos seg så derfor har far advokat for å passe på at mor holder avtalen. 

Ikke at jeg sier du er slik, men jeg ber deg om å tenke litt over hva du faktisk velger å gjøre. 

Anonymkode: 05966...21b

• Opprett ny...