AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Del Skrevet 15. mars 2020 Jeg begynner med det nå. Har innsett at den aller største smittekilden er sannsynligvis hendene mine. Anonymkode: fcc73...3aa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Del Skrevet 15. mars 2020 Ja, har sett flere her i nærbutikken som går med engangsovertrekk over hele seg også. Både over hår, jakke, bukse og sko Anonymkode: 4d743...9d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 15. mars 2020 #3 Del Skrevet 15. mars 2020 Ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Del Skrevet 15. mars 2020 Ja, startet med det alt tidlig i forrige uke. (Folk så på meg som jeg var helt forstyrret da, tviler på at de vil gjøre det nå..) Anonymkode: 2a6dd...d54 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #5 Del Skrevet 15. mars 2020 Ja. Matbutikken hadde satt det frem, men jeg så ingen andre som benyttet seg av det.. Anonymkode: 34cfe...fe3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. mars 2020 #6 Del Skrevet 15. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynner med det nå. Har innsett at den aller største smittekilden er sannsynligvis hendene mine. Anonymkode: fcc73...3aa Utfører du korrekt prosedyre før du tar de på og av igjen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #7 Del Skrevet 15. mars 2020 Takk for svar. Da trenger jeg ikke føle meg som en hysterisk idiot med hanskene mine 👍🏻 Anonymkode: fcc73...3aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. mars 2020 #8 Del Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Da trenger jeg ikke føle meg som en hysterisk idiot med hanskene mine 👍🏻 Anonymkode: fcc73...3aa Utfører du ikke prosedyren riktig kan du like gjerne la vær. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #9 Del Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, Apocalypte skrev: Utfører du korrekt prosedyre før du tar de på og av igjen? Det skal nok klare Anonymkode: fcc73...3aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #10 Del Skrevet 15. mars 2020 Nei, har valgt å desinifisere på vei inn i butikken (håndsprit) og når jeg er ferdig. Jeg passer samtidig på å ikke ta meg til ansiktet mens jeg er i butikken. Samtidig må jeg innrømme at jeg ikke vasker varene jeg kjøper, og bruker pose fra butikken, som jeg heller ikke vasker. Og jeg desinfiserer ikke bilen, hvor varene står på veien hjem. Jeg burde vel egentlig gjøre dette også, hvis man skal gå klare av smitte fra flater. Anonymkode: 50bdb...280 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #11 Del Skrevet 15. mars 2020 1 minutt siden, Apocalypte skrev: Utfører du ikke prosedyren riktig kan du like gjerne la vær. Hvordan er prosedyren? Anonymkode: 99129...d4d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. mars 2020 #12 Del Skrevet 15. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det skal nok klare Anonymkode: fcc73...3aa Hva er korrekt prosedyre? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #13 Del Skrevet 16. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er prosedyren? Anonymkode: 99129...d4d Her, f.eks. https://www.fhi.no/publ/plakat/handhygiene-hvordan-ta-pa-og-av-rene-engangshansker-plakat-a4/ Anonymkode: fcc73...3aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. mars 2020 #14 Del Skrevet 16. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan er prosedyren? Anonymkode: 99129...d4d https://www.fhi.no/globalassets/dokumenterfiler/trykksaker/handhygiene/hvordan-ta-pa-og-av-rene-engangshansker.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #15 Del Skrevet 16. mars 2020 1 minutt siden, Apocalypte skrev: https://www.fhi.no/globalassets/dokumenterfiler/trykksaker/handhygiene/hvordan-ta-pa-og-av-rene-engangshansker.pdf Takk! Anonymkode: 99129...d4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 16. mars 2020 #16 Del Skrevet 16. mars 2020 Egentlig er engangshandsker tullete når omtrent alle ikke vet hvordan det skal brukes riktig. FOr hver vare du tar på så må du ha ny engangshandske, hvis ikke faller poenget bort sa et apotek tidligere idag (i forbindelse med kunder som tar på ting inne på apoteket) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #17 Del Skrevet 16. mars 2020 Viruset er jo fremdeles på tingene man tar på etter at man kommer hjem med dem. Deretter tar man sannsynligvis enten på dørhåndtak og annet med disse virusinfiserte hanskene på seg før man kaster de i søpla, hvor viruset lett kan feste seg på hendene dine neste gang man åpner søppelbøtten, eller så tar man hanskene av og tar deretter på tingene igjen med bare hender eller med ny hanske. Så er man like langt uansett... med mindre man bytter hansker hele tiden, spriter alt godt før man setter det inn i skapene og vasker hendene godt, noe jeg tviler på at flesteparten gjør tilstrekkelig. Anonymkode: 252b0...6e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faktasjekk Skrevet 16. mars 2020 #18 Del Skrevet 16. mars 2020 Nei, det er fullstendig unødvendig. Alle eksperter fraråder bruk av både hansker og munnbind. https://www.today.com/health/can-gloves-protect-coronavirus-experts-stress-gloves-are-not-solution-t175668 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #19 Del Skrevet 16. mars 2020 Å bruke hansker er jo sikrere enn å smøre med antibac etterpå. Legen Gilbert har sagt at tiden er inne for å bruke munnbind. Jeg synes også det er en god ide. Man må bare ikke ta seg til ansiktet når man bruker det. Lurer nesten på om myndighetene våre ønsker at det skal bli et visst folkesvinn med de rådene de gir, for da sparer de penger. De har jo vært bekymret for eldrebølgen lenge og de som får navstøtte. Anonymkode: 43068...48f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #20 Del Skrevet 16. mars 2020 Bruk antibac maser de om, men de har ikke planlagt slik at befolkningen får tak i det. Utsolgt overalt! Anonymkode: 43068...48f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg