AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Del Skrevet 15. mars 2020 Hei, jeg skal på jobb intervju imorgen. ( jeg er hun samme jenta som ikke fikk dagpenger) jeg ga et forsøk og søkte jobb i butikker idag. Søkte 4 steder og fikk et intervju For imorgen! jeg er super spent men hvordan vil dette gå? må jeg håndhilse? Blir rart å ikke håndhilse kanskje? Hva tenker dere man gjør i slik situasjon? Det er jo snakk om førsteinntrykk. evt andre tips? ❤️ Dette intervjuet er kjempe viktig for meg Anonymkode: 1580a...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Del Skrevet 15. mars 2020 Ikke hilse. Jeg er arbeidsgiver og i samme situasjon. Jeg kommer ikke til å hilse, men smile og skylde på korona restriksjoner. Anonymkode: cc233...995 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Del Skrevet 15. mars 2020 Søk opp wuhan shake på YouTube. Anonymkode: cc80e...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Del Skrevet 15. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke hilse. Jeg er arbeidsgiver og i samme situasjon. Jeg kommer ikke til å hilse, men smile og skylde på korona restriksjoner. Anonymkode: cc233...995 Jeg tenker å ikke hilse, Heller gi et stort smil og si hei! men dersom hun gir en hånd så tror jeg Ikke at jeg ikke bør nekte? Anonymkode: 1580a...8b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 15. mars 2020 #5 Del Skrevet 15. mars 2020 Håper de fleste nå har fått med seg minst 1 meter avstand nå, også arbeidsgivere nå. I disse tider er det uhøflig å forsøke å håndhilse. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anzii Skrevet 15. mars 2020 #6 Del Skrevet 15. mars 2020 (endret) Jeg var på jobbintervju forrige uke, før disse tiltakene kom, og da sa de bare at vi ikke håndhilser i disse tider. Føltes litt rart. De er nok veldig bevisst på å unngå og håndhilse, så tviler på at det blir noe problem. Men rekker hun fram hånden ville jeg ikke håndhilst, og sagt noe sånt som at «kanskje vi skal unngå håndhilsing i disse tider?». det vil definitivt ikke slå ut negativt at du ikke ønsker å håndhilse når det er en pandemi rundt øra våre😊 lykke til! Endret 15. mars 2020 av Anzii 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #7 Del Skrevet 15. mars 2020 Selvfølgelig skal du ikke håndhilse. Ingen skal der nå. Synes det er rart at de foretar fysiske intervjuer nå. Selv skal jeg på intervju i morgen, men der er på Skype Anonymkode: dcfd9...d8f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #8 Del Skrevet 15. mars 2020 Smil, si hei og nikk. Det er en klassisk og høflig måte å hilse på. Men ikke ha hendene i lomma. Legg de sammen på fanget ditt. Anonymkode: 18d15...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #9 Del Skrevet 15. mars 2020 Selvfølgelig ikke hilse på annen måte enn, ‘hei!’ Anonymkode: 45ffb...90f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #10 Del Skrevet 16. mars 2020 Hadde jeg hatt intervju hvor jeg møtte en person som ønsket å håndhilse på meg nå så hadde jeg tenkt at personen var stokk dum. Mest sannsynlig lagt søknaden nederst i bunken. Anonymkode: 82842...be8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #11 Del Skrevet 16. mars 2020 Du bør ikke få poeng for å ville være dypt uansvarlig med smittevernstiltak, tvert imot. Ikke håndhils på noen akkurat nå. Anonymkode: a8cc0...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #12 Del Skrevet 16. mars 2020 Er det vanlig med intervju i disse tider? Jeg skulle på intervju i går, ble utsatt pga corona situasjonen. Anonymkode: 3c440...bed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #13 Del Skrevet 16. mars 2020 Ikke håndhilse men kommentere det vennlig med glimt i øyet at det er vel lurest å overholde reglene og ikke håndhilse nå Lykke til på intervjuet! Anonymkode: ba6e6...9b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #14 Del Skrevet 16. mars 2020 Vi neier vel? Eventuelt kan du bukke. Anonymkode: 9c3ee...71a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaptein Klein Skrevet 16. mars 2020 #15 Del Skrevet 16. mars 2020 Den største fellen folk flest går i når det gjelder jobbintervju er å la den som intervjuer ta kontrollen. Trikset er å tidlig ta kontroll over situasjonen, og plassere deg selv i førersetet. Fks, kan du si i det dere møtes, jeg skulle gjerne tatt deg i hånden, men jeg så at du klødde deg selv i ræva og sniffet på hånden din etterpå og jeg fikk min dose med e-coli da jeg hadde omsorg for mine tre bastardbarn for et halvt år siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #16 Del Skrevet 16. mars 2020 2 minutter siden, Kaptein Klein skrev: Den største fellen folk flest går i når det gjelder jobbintervju er å la den som intervjuer ta kontrollen. Trikset er å tidlig ta kontroll over situasjonen, og plassere deg selv i førersetet. Fks, kan du si i det dere møtes, jeg skulle gjerne tatt deg i hånden, men jeg så at du klødde deg selv i ræva og sniffet på hånden din etterpå og jeg fikk min dose med e-coli da jeg hadde omsorg for mine tre bastardbarn for et halvt år siden. Akkurat🤪 Anonymkode: 45ffb...90f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #17 Del Skrevet 16. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig med intervju i disse tider? Jeg skulle på intervju i går, ble utsatt pga corona situasjonen. Anonymkode: 3c440...bed Jeg sendte søknad igår, fikk intervju idag. regner med at de har behov for en ansatt «akutt». Anonymkode: 1580a...8b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #18 Del Skrevet 16. mars 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Er det vanlig med intervju i disse tider? Jeg skulle på intervju i går, ble utsatt pga corona situasjonen. Anonymkode: 3c440...bed Jeg skal på intervju på torsdag, fikk invitasjon sent på fredag, altså etter tiltakene ble iverksatt. Men de løser det ved å holde intervjuet via Skype, ganske lurt synes jeg. Anonymkode: fe625...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #19 Del Skrevet 16. mars 2020 *Jobbintervju Anonymkode: 2a01a...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #20 Del Skrevet 16. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal på intervju på torsdag, fikk invitasjon sent på fredag, altså etter tiltakene ble iverksatt. Men de løser det ved å holde intervjuet via Skype, ganske lurt synes jeg. Anonymkode: fe625...a67 Jeg sendte video av meg hvor jeg presenterte meg. Som søknad. nå vil de møte. Ikke helt sikker hva de er ute etter. Kanskje signere kontakt? Kanskje et intervju? Anonymkode: 1580a...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg