Gå til innhold

Er det innafor at kjærester besøker hverandre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I disse tider? Det innebærer en busstur. De er ellers ikke sosiale med andre. 

Anonymkode: 6a141...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis det er i forskjellige kommuner er det vel ikke tilrådelig. Ellers kan jeg ikke tenke meg at noen skulle forby det. Enn så lenge.

Anonymkode: 562ff...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har valgt å unngå det. Dette til tross for at en av oss kunne kjørt bilen direkte til den andre. Rådet gjelder for all kontakt og reise som ikke er nødvendig, og da forholder vi oss til det. Er avstandsforhold fra før, og gudene vet når vi sees neste gang. Men det tåles. 

Må også sies at jeg er ekstremt glad for at vi var prinsippfast på dette, for jeg er nå blitt syk med symptomer som kan minne om covid-19. De var ikke tilstede den dagen vi tok vurderingen, så det er noe å tenke på... 

Anonymkode: 65db1...c4d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge ingen av dere er i karentene /isolert så kan dere sikkert besøke hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ja vi treffes men vi sosialiserer ikke med andre. 

Anonymkode: a55f0...7a7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Skal treffe min kjæreste og skal kline og pule om hun vil :) Driter i om hun smitter meg iallefall. Elsker henne og skal gi full gass når jeg treffer henne. Kjører bil for å treffes når vi har muligheten. Lenge siden nå, og jeg bare lengter etter henne.

Anonymkode: 30cb4...e4c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal treffe min kjæreste og skal kline og pule om hun vil :) Driter i om hun smitter meg iallefall. Elsker henne og skal gi full gass når jeg treffer henne. Kjører bil for å treffes når vi har muligheten. Lenge siden nå, og jeg bare lengter etter henne.

Anonymkode: 30cb4...e4c

Dette er uansvarlig! Husk 2 meters-regelen. All verbal kontakt uten barriere eller via telefon må dessuten forbys. Forbudet mot kontakt må gjelde i flere år.

Anonymkode: 38a07...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...