AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Del Skrevet 15. mars 2020 I disse tider? Det innebærer en busstur. De er ellers ikke sosiale med andre. Anonymkode: 6a141...435 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Del Skrevet 15. mars 2020 Hvis det er i forskjellige kommuner er det vel ikke tilrådelig. Ellers kan jeg ikke tenke meg at noen skulle forby det. Enn så lenge. Anonymkode: 562ff...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Del Skrevet 15. mars 2020 Bør vel ikke ta buss.... Anonymkode: 14e3d...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Del Skrevet 15. mars 2020 Vi har valgt å unngå det. Dette til tross for at en av oss kunne kjørt bilen direkte til den andre. Rådet gjelder for all kontakt og reise som ikke er nødvendig, og da forholder vi oss til det. Er avstandsforhold fra før, og gudene vet når vi sees neste gang. Men det tåles. Må også sies at jeg er ekstremt glad for at vi var prinsippfast på dette, for jeg er nå blitt syk med symptomer som kan minne om covid-19. De var ikke tilstede den dagen vi tok vurderingen, så det er noe å tenke på... Anonymkode: 65db1...c4d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 16. mars 2020 #5 Del Skrevet 16. mars 2020 Så lenge ingen av dere er i karentene /isolert så kan dere sikkert besøke hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #6 Del Skrevet 16. mars 2020 ja vi treffes men vi sosialiserer ikke med andre. Anonymkode: a55f0...7a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #7 Del Skrevet 16. mars 2020 Skal treffe min kjæreste og skal kline og pule om hun vil Driter i om hun smitter meg iallefall. Elsker henne og skal gi full gass når jeg treffer henne. Kjører bil for å treffes når vi har muligheten. Lenge siden nå, og jeg bare lengter etter henne. Anonymkode: 30cb4...e4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #8 Del Skrevet 16. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal treffe min kjæreste og skal kline og pule om hun vil Driter i om hun smitter meg iallefall. Elsker henne og skal gi full gass når jeg treffer henne. Kjører bil for å treffes når vi har muligheten. Lenge siden nå, og jeg bare lengter etter henne. Anonymkode: 30cb4...e4c Dette er uansvarlig! Husk 2 meters-regelen. All verbal kontakt uten barriere eller via telefon må dessuten forbys. Forbudet mot kontakt må gjelde i flere år. Anonymkode: 38a07...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg