Gå til innhold

Jeg har plutselig blitt så kåt! Tenker på sex hele tiden!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer med meg? Tidlig overgangsalder? Dame 39 år. Aldri kjent på dette før. Aldri vært så kåt før. Aldri tenkt på så mye på sex før.

Vært gift i 11 år og vi har barn i skolealder. Vi har et greit nok sexliv. Han har alltid sagt han er fornøyd. Men nå har jeg fått lyst til å prøve nye ting og utforske mer. I alle år har jeg prøvd å snakke med han om sexlivet. Ønsket at vi skal bli litt mer direkte, si ting rett ut. Men han bare ler det bort når jeg begynner å snakke og spørre. Så det blir jo til at jeg synes det er flaut å dele. Og nå også fortelle at jeg har blitt ekstra kåt og har lyst å knulle skikkelig og ofte. Har prøvd å få han feks til å knulle meg litt hardere. Men da sier han bare at han kommer med en gang. Jeg forstår det bare ikke. Virker ikke som han bryr seg. Virket ikke så gira på å prøve analsex heller, når jeg sa for litt siden at vi godt kunne. Det har vi aldri prøvd. Jeg har ikke hatt lyst før nå. Han er flink med tunga og fingrene. Men sexen er dessverre for kjapp. Han får fort utløsning. Skulle ønske lenger sex. Men har virker rett og slett ikke lysten på det, eller det å prøve noe nytt. Akkurat som han ikke vil gjøre en innsats på å få sexlivet vårt til nye høyder. 

Han er endel eldre enn meg da. 52 år. Har alder noe å si tro? Eller er han bare en slik som vil ha vanlig sex og er fornøyd? Jeg blir faktisk både såra og frustrert. Når jeg har hintet smått om nye ting og han ikke viser interresse. Han blir alltid fort kåt og klar. Virker nesten som han ikke gidder/orker å bruke så mye tid på sex. Prøver ikke å gjøre noe for å ikke komme så fort heller. Inn og ut, fornøyd. Jeg vil ha mer inn og ut, og mere til. 

Noen råd? Jeg fikser meg selv. Men skulle så ønske han viste litt mer interesse/kåthet. Og var mer åpen om sex-prating. Har så lyst å bare si mye rett ut, men jeg tørr bare ikke. Nå føler jeg meg bare sexgal og rar. Og kravstor. Trodde dette var noe bare menn slet med, at menn alltid var kåte? 
Tenk å kunne turt å si at jeg er kåt. At han sa slik og at jeg da turte å si slik. Jeg har prøvd å sende noen meldinger med bittelitt hint om sex, men får ikke noe tilbake. Bare en smiley. Virker som han bare snakker bort. Trodde virkelig ikke menn ble flau av sexprat? 

Bør jeg bare godta grei nok sex med min mann? Ikke håp for endring med en slik mann? Håper virkelig den kåtheten min roer seg litt da, for jeg blir snart gal! 

Anonymkode: cc1f6...bbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sexlivet rundt førti :hjerte:

Kjøp vibrator.

Kos deg.

Endret av Rotemor
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hiv på han en Fatboy Cocksleeve. Med den på holder han lenge. Kjøp og en kraftig vibrator til deg selv. Kombinert vil du ha en utholdende mann, du blir fylt opp og klitoris vil stimuleres maks. Et tips er at han fokuserer mer på dine bryster mens han fyller deg opp. Da vil han ikke jukke seg bort, mens du får maks nytelse. Gjør det ofte, og la han komme 1 til 2 ganger i uken, gi han da full pakke, du vet hva han liker. Da vil han alltid være på topp, med høyt testosteronnivå og solide utløsninger. Gjør du en god jobb vil du raskt nå fordeling 20/80. En bra fordeling av orgasmer mellom menn og kvinner. 20% til han og 80% til deg. Når han ikke får orgasme hver gang/dag gjør at han blir mer ivrig og pågående. Vinn vinn. 

Gjør en greie ut av hans oppsparte sprut. Det vil gjøre at han vil ønske en solid sprut, og vil derfor stille med fulle batterier. Gjør din mann til en konge i senga. 

Anonymkode: cc7a4...af5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Er i samme båt selv. Men en mann som er noen år eldre. Nok med maks en gang i uka for han. Virker på meg som sexlysten min øker i takt med at barna blir mer selvstendig. Mens hans går nedover med alderen. 

Min største utfordring er at mannen ikke kjenner min kropp, å sjelden gir meg orgasme. I løpet av et langt ekteskap maks 10 ganger. Jeg har handlet mye leketøy i håpet om å få han med på å prøve noe nytt, å for å lære han å tilfredsstille meg. Men når han ikke engasjere seg å skjønner hvor en vibrator skal brukes er det utfordrende. Må som ofres styre den selv under samleie. 

En aften uten barn å med vin hjelper å få han til å prate. Men samtalen varer ikke lenge, for da blir han for kåt til å fortsette samtalen. Må derfor ta det som betyr mest tidleg i samtalen. 

Har et så stort savn til å ha en mann som vil utforske å en som liker at begge skal nyte.. Savner nærhet å savner at sexlivet skal handle om begge. Men, det tar tid å få endret dette, å en må være tolmodig å ta et steg om gangen. 

Selv kjenner jeg hans kropp å vet hva som skal til. Trenger ikke lang tid å få han over målstreken. Men, om jeg gjør det får jeg ikke noe i retur. Har testet ut å prøvd å gi han alt han vil ha i en lengre periode, det hadde ikke effekt. Å om jeg ikke tar iniativ, blir der berre maks ei gang i uka,  å da berre for at han skal få tømme seg. Utfordrene å være kåt  hele tiden, å være gift med en mann uten de samme behova. Kåtheten tror jeg stammer litt fra savn etter nærhet, å da er det ikke alltid nok å ordne seg selv. Et steg om gangen. 

Anonymkode: 9de24...197

• Liker 2
Skrevet

Jeg er eldre enn mannen til TS, og ville blitt overlykkelig over ei som ønsket langvarig og hyppig sex. Så alderen, isolert sett, trenger ikke å være årsaken. Sexlyst og behov er jo svært individuelt, kanskje mer individuelt enn direkte aldersbetinget. 

Hva med en elsker, eller kanskje til og med en "husvenn" som kan gi deg det du trenger sammen med mannen din?

AnonymBruker
Skrevet

Ja det varer i mange år, kos deg.

Anonymkode: 33114...9d0

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med meg? Tidlig overgangsalder? Dame 39 år. Aldri kjent på dette før. Aldri vært så kåt før. Aldri tenkt på så mye på sex før.

Vært gift i 11 år og vi har barn i skolealder. Vi har et greit nok sexliv. Han har alltid sagt han er fornøyd. Men nå har jeg fått lyst til å prøve nye ting og utforske mer. I alle år har jeg prøvd å snakke med han om sexlivet. Ønsket at vi skal bli litt mer direkte, si ting rett ut. Men han bare ler det bort når jeg begynner å snakke og spørre. Så det blir jo til at jeg synes det er flaut å dele. Og nå også fortelle at jeg har blitt ekstra kåt og har lyst å knulle skikkelig og ofte. Har prøvd å få han feks til å knulle meg litt hardere. Men da sier han bare at han kommer med en gang. Jeg forstår det bare ikke. Virker ikke som han bryr seg. Virket ikke så gira på å prøve analsex heller, når jeg sa for litt siden at vi godt kunne. Det har vi aldri prøvd. Jeg har ikke hatt lyst før nå. Han er flink med tunga og fingrene. Men sexen er dessverre for kjapp. Han får fort utløsning. Skulle ønske lenger sex. Men har virker rett og slett ikke lysten på det, eller det å prøve noe nytt. Akkurat som han ikke vil gjøre en innsats på å få sexlivet vårt til nye høyder. 

Han er endel eldre enn meg da. 52 år. Har alder noe å si tro? Eller er han bare en slik som vil ha vanlig sex og er fornøyd? Jeg blir faktisk både såra og frustrert. Når jeg har hintet smått om nye ting og han ikke viser interresse. Han blir alltid fort kåt og klar. Virker nesten som han ikke gidder/orker å bruke så mye tid på sex. Prøver ikke å gjøre noe for å ikke komme så fort heller. Inn og ut, fornøyd. Jeg vil ha mer inn og ut, og mere til. 

Noen råd? Jeg fikser meg selv. Men skulle så ønske han viste litt mer interesse/kåthet. Og var mer åpen om sex-prating. Har så lyst å bare si mye rett ut, men jeg tørr bare ikke. Nå føler jeg meg bare sexgal og rar. Og kravstor. Trodde dette var noe bare menn slet med, at menn alltid var kåte? 
Tenk å kunne turt å si at jeg er kåt. At han sa slik og at jeg da turte å si slik. Jeg har prøvd å sende noen meldinger med bittelitt hint om sex, men får ikke noe tilbake. Bare en smiley. Virker som han bare snakker bort. Trodde virkelig ikke menn ble flau av sexprat? 

Bør jeg bare godta grei nok sex med min mann? Ikke håp for endring med en slik mann? Håper virkelig den kåtheten min roer seg litt da, for jeg blir snart gal! 

sikkert gravid

Anonymkode: 7c710...565

AnonymBruker
Skrevet

Du er gift med en 13år eldre mann, du er 39år og han er 52år.. 
Ja da er nok sannelig behovene for eksprimentering forskjellige også.
Personlig skjønner jeg ikke hva du prater om, da samlivet deres høres veldig bra ut.
Hilsen gift kvinne på 37år.

Anonymkode: 7c710...565

Skrevet

Du har nok fått Coronaviruset vaginalt. Kvinner reagerer på den måten når det skjer.

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet ikke jeg hva dere har snakket om før, men i mine forhold så har ikke damene vært interessert i å utforske noen ting. Så om de hadde kommet etter noen år og plutselig skulle utforske ting som var helt uaktuellt å snakke om før hadde ikke jeg heller tatt det så veldig seriøst. 

Nå driver jeg å dater damer igjen etter å ha vært singel noen år. Jeg merker at selv om jeg er ute etter fast forhold er damer ikke det. De er ute etter gb og andre ting jeg definerer som griseri. Griseri kommer inn med masse ons og partnerbytter helt blottet for sunn fornuft. Jo da jeg hører hva folk sier. Det pules uten kondom for de skal fylles med sperm av mange menn gjerne samtidig. 

Det er skremmende mange damer som driver med dette. Russisk rulett mener jeg det er og for min så avtennende som du kan få det. 

Du skriver også at du vil bli knullet hardt og mye mere. Ikke sikkert han synes det er den største høydaren i sexen. Mange damer vil omtrent ikke annet enn piv.

Jeg gjør det for å være snill med dama mye mere enn at det gir meg noe annet enn hennes nytelse. Jeg vet det finnes mange menn der ute som har samme syn som meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, Resignert skrev:

Jeg er eldre enn mannen til TS, og ville blitt overlykkelig over ei som ønsket langvarig og hyppig sex. Så alderen, isolert sett, trenger ikke å være årsaken. Sexlyst og behov er jo svært individuelt, kanskje mer individuelt enn direkte aldersbetinget. 

Hva med en elsker, eller kanskje til og med en "husvenn" som kan gi deg det du trenger sammen med mannen din?

Har vurdert elsker. Men min mann kommer ikke til å godta utroskap. Og aldri om han hadde gått med på husvenn. 

Skrevet

Sexlivet i 40-årene er magisk! Jeg fikk også en oppsving i sexlysten like før jeg fylte 40. Da var jeg klar for å eksperimentere, og følte meg mye tryggere på meg selv. Jeg tror ikke dette er uvanlig. Nyt det, og forsøk å få mannen med på notene. Kjæresten min er i alle fall happy med sånn som det er her😁

• Liker 2
Skrevet

Tror du bør vurdere å finne deg en annen partner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her hos oss er det også min yngre kone som oftest tar initiativ til sex. I perioder går jeg litt lei fordi det eneste hun vil ha av sex er PIV. Minimalt med forspill, ofte dytter hun meg inn før hun er skikkelig våt, noe som kan være vondt for meg. Sjelden eller aldri oral (hun liker hverken å få eller gi, jeg elsker å gi). Som sagt stortsett rett på PIV og jeg føler på presset av å kun skulle stille med ereksjon og noen ganger føler jeg meg kun som menneskelig dildo... Andre ganger er det greitt med kun PIV😀 

m50

Anonymkode: 5a7cd...8e2

AnonymBruker
Skrevet

Si rett ut hva du mener, men gjerne pynt litt på språket. Gi ros å fysisk kontakt gjennom dagen. Menn er følsomme de og. 

Om han er kjapp, kan du være på toppen  å styre. Da kan du enkelt stoppe rett før han kommer. 

Normalt for oss som nærmer oss 40 å ha det slik. Å normalt at en mann ikke henger med å ser endringen. 

Anonymkode: 9de24...197

AnonymBruker
Skrevet

...dette forklarer jo endel....min mann ble impotent mange år siden....og jeg har i det siste blitt helt opphektet i sex.... har tenkt at jeg muligens var så opptatt av dette fordi han ikke kan gi meg det jeg "trenger"....Men dette henger sammen med alderen og alderen på barna...

Vurderer en elsker....forsøker å klare meg uten en penis.....men det tar nesten knekken på meg....

Anonymkode: c9fc5...b47

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

...dette forklarer jo endel....min mann ble impotent mange år siden....og jeg har i det siste blitt helt opphektet i sex.... har tenkt at jeg muligens var så opptatt av dette fordi han ikke kan gi meg det jeg "trenger"....Men dette henger sammen med alderen og alderen på barna...

Vurderer en elsker....forsøker å klare meg uten en penis.....men det tar nesten knekken på meg....

Anonymkode: c9fc5...b47

Hvor gammel er mannen din? Får han den ikke opp? Sykdom? 

Skrevet (endret)

Har du begynt å trene i det siste eller tatt knipeøvelser? hvis ja har du fått økt blodsirkulasjon, det hjelper til at klitten blir lettere erigert, altså oftere kåt... Noen reagerer på månen også, spesielt voksende måne...

Endret av Bamseklemmer
AnonymBruker
Skrevet

M52. Jeg ble værende i forholdet altfor lenge, i håp om at hun kanskje fikk en oppvåkning ala ts. Men hun tørket bare mer og mer inn, mentalt og kroppslig.  Det er ikke alderen på partneren din som er problemet,  det handler om å like sex som tema, like å diskutere det, være nysgjerrig livet ut. Noen har det bare ikke, og de savner ikke å ha det heller. 

Jeg har egentlig ingen gode råd, men kanskje kjøp deg en haug med leketøy, og bare begynn å bruk dem når du ligger ved siden av ham i senga.  Kjøp et sett buttplugs, og prøv på deg selv, eller be om hjelp til å få dem inn. Kjør på med orgasmer på egenhånd, og ev la ham slippe til på slutten.   Hvis han ikke våkner til live av å se deg nyte, så er det som min eks, og da er det bare å tenke på brudd mens du ennå er i din beste alder.  

Anonymkode: c511e...931

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...