Gå til innhold

Venninne la ut familiesammenkomst..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

På sin story på snapchat. Masse mat, en svær bord til ca 12 personer, minst og hele storslekta samlet. Jeg ble virkelig virkelig provosert og sint! Er det innafor å si i fra at dette ikke er akseptabelt?

For mens mange fornuftige mennesker gjør alt for å unngå å bli smittet og å smitte, ødelegger noen drittfolk for resten. Jeg synes det var så provoserende at det kokte inni meg! 

Anonymkode: cbc96...8e8

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg såg også ei jeg kjenner som var i barnedåp i dag. Voksne og unger i skjønn forening. Helt utrolig! Sånt kan jaggu utsettes! 

Anonymkode: 8deec...852

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rapporter det inn til politiet, hvis ikke så er dere minst like skyldige om noen i risikogruppene får smitte takket være dem.

Anonymkode: 8ea23...13a

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner liksom ikke hvorfor voksne mennesker driver med slikt, det handler ikke kun om å bli syk selv, for de fleste vil nok bli friske, men det er mange svake, både gamle og unge som dette viruset er livsfarlig for. Hva skjer med medmenneskeligheten og solidariteten? 

Skal alt være rosenrødt og lett hele tiden bare fordi vi bor i Norge? Klarer folk virkelig ikke å respektere den nåværende situasjonen? Faen for noen bortskjemte dritt. 

Endret av lysestake
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Rapporter det inn til politiet, hvis ikke så er dere minst like skyldige om noen i risikogruppene får smitte takket være dem.

Hva skal politiet gjøre med det=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, padawan skrev:

Ingenting, men nok til å skremme svina. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, lysestake skrev:

Jeg skjønner liksom ikke hvorfor voksne mennesker driver med slikt, det handler ikke kun om å bli syk selv, for de fleste vil nok bli friske, men det er mange svake, både gamle og unge som dette viruset er livsfarlig for. Hva skjer med medmenneskeligheten og solidariteten? 

Skal alt være rosenrødt og lett hele tiden bare fordi vi bor i Norge? Klarer folk virkelig ikke å respektere den nåværende situasjonen? Faen for noen bortskjemte dritt. 

Fordi folk er forbanna egoistiske. Det er «bare svake og gamle som kan dø av det» -makan til kvalmende holdning! Jeg skal ihvertfall benytte meg av politiet sitt tips-skjema hver gang jeg ser noen jeg kjenner drite i forbudet og holder store fester!!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, padawan skrev:

De har fått utvidede fullmakter og regler ang. Hindring av Corona-virus blir strengere dag for dag. I verste fall kan de vente seg en saftig bot eller fengsel, dette er å leke med menneskeliv og spytte på denne fellesduganden vi har satt i gang.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

I verste fall kan de vente seg en saftig bot eller fengsel,

Har du i det hele tatt noe dokumentasjon på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, padawan skrev:

Har du i det hele tatt noe dokumentasjon på dette?

Sjekk nyhetene selv så vil du kanskje få med deg noe.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Sjekk nyhetene selv så vil du kanskje få med deg noe.

Dette holder ikke. Du kommer med en påstand om at noe er ulovlig. Da bør du kunne backe det med kilder. Hvis ikke går det i kategorien "feilinformasjon"  og det er det nok av nå om dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kanskje en liten avsporing, men for 2 dager siden når de innsatte ny kunnskapsminister stod Erna Solberg og den nye ministeren utenfor slottet. To små jenter og to voksne kommer bort med blomster og gaver til ministeren, hun bøyer seg ned og åpner armene og klemmer begge ungene og de voksne! I disse Corona tider😲 Ikke mye rollemodeller

Endret av Anne 69
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke folk skjønt enda at du kan smitte andre selv om man ikke har symptomer selv? Jeg gir helt opp over hvor lite seriøst noen tar dette. Tror de virkelig (den tafatte) regjeringen vår stenger ned alt om de ikke finner det ytterst nødvendig?!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi folk er forbanna egoistiske. Det er «bare svake og gamle som kan dø av det» -makan til kvalmende holdning! Jeg skal ihvertfall benytte meg av politiet sitt tips-skjema hver gang jeg ser noen jeg kjenner drite i forbudet og holder store fester!!

Takk, la oss alle gjøre det! Hvis alle tenker at meg og min familie og slektninger og venner er friske så blir det aldri bedre. Selv om jeg har så lyst til å møte mine foreldre og søsken så gjør jeg ikke det, nettopp fordi hver eneste person teller. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk, la oss alle gjøre det! Hvis alle tenker at meg og min familie og slektninger og venner er friske så blir det aldri bedre. Selv om jeg har så lyst til å møte mine foreldre og søsken så gjør jeg ikke det, nettopp fordi hver eneste person teller. 

Nettopp!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det er vel ingen av de som er i karantene? Det er kun ved brudd av karantene en kan bli straffeforfulgt. 

At det var korttenkt, er jeg enig med, men ulovlig er det ikke.

Anonymkode: 9fa6f...2de

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg såg også ei jeg kjenner som var i barnedåp i dag. Voksne og unger i skjønn forening. Helt utrolig! Sånt kan jaggu utsettes! 

Anonymkode: 8deec...852

Var opprinnelig invitert til dåp i dag, men det ble avlyst. Glad for det!

Anonymkode: e2ed5...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, Anne 69 skrev:

Dette er kanskje en liten avsporing, men for 2 dager siden når de innsatte ny kunnskapsminister stod Erna Solberg og den nye ministeren utenfor slottet. To små jenter og to voksne kommer bort med blomster og gaver til ministeren, hun bøyer seg ned og åpner armene og klemmer begge ungene og de voksne! I disse Corona tider😲 Ikke mye rollemodeller

De presiserte at det var hennes barn og familie. 

Anonymkode: 91bec...aa5

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, padawan skrev:

Dette holder ikke. Du kommer med en påstand om at noe er ulovlig. Da bør du kunne backe det med kilder. Hvis ikke går det i kategorien "feilinformasjon"  og det er det nok av nå om dagen. 

Nyhetene er kilden, følg nå med. Erna sa det i dag på nyheten at brudd ved karantene kan føre til bøter eller fengsel. 

Anonymkode: 3be7c...061

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...