AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Skrevet 15. mars 2020 Mitt store altoverskyggende kompleks er mine små bryst, jeg føler meg amputert og lite kvinnelig. Jeg tenker på det altfor mye og det gir meg dårlig selvfølelse og problemer seksuelt. Mannen min har hatt sex med 25 stk inkl kjærester men alle har hatt over gjennomsnittet store bryster. Han får verken se eller ta på mine, han sier at hele meg er vakker og sexy men jeg kommer aldri til å tro på han. Jeg skjønner ikke at han i det hele tatt har lyst på meg hvis han tenner på bryster? Og det må han jo når han bare har vært med sånne damer? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for det ødelegger så mye for meg og for oss. Jeg har bare lyst å dra min kos fordi jeg føler meg ikke bra nok. Anonymkode: 5d2e5...f6c
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Skrevet 15. mars 2020 Sannsynligvis setter han pris på kroppen din, og bryr seg ikke om at du har små bryster. Samtidig ødelegger du garantert for deg selv når du nekter ham å se og ta på dem. Anonymkode: 00e14...ba2 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Skrevet 15. mars 2020 Jeg elsker små pupper, synes det er penest. Det er en myte at alle menn er så opptatt av store pupper. De fleste liker både små og store Anonymkode: cec1d...6bf 6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Skrevet 15. mars 2020 Så trist at du har dette komplekset, det har du ingen grunn til. Ikke sammenligne deg med andre, han liker deg som du er! Se på Kate Moss hun er kåret til verdens vakreste og er nesten flatbrystet. Samme med angelina Jolie Anonymkode: fd7d4...8d2 3
Gjest HarryDotter Skrevet 15. mars 2020 #5 Skrevet 15. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mitt store altoverskyggende kompleks er mine små bryst, jeg føler meg amputert og lite kvinnelig. Jeg tenker på det altfor mye og det gir meg dårlig selvfølelse og problemer seksuelt. Mannen min har hatt sex med 25 stk inkl kjærester men alle har hatt over gjennomsnittet store bryster. Han får verken se eller ta på mine, han sier at hele meg er vakker og sexy men jeg kommer aldri til å tro på han. Jeg skjønner ikke at han i det hele tatt har lyst på meg hvis han tenner på bryster? Og det må han jo når han bare har vært med sånne damer? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for det ødelegger så mye for meg og for oss. Jeg har bare lyst å dra min kos fordi jeg føler meg ikke bra nok. Anonymkode: 5d2e5...f6c Hvis ikke du stoler på at han snakker sant når han sier puppene dine er flotte, hvordan tenker du å stole på ham i noenting seinere i livet? Du møter ham altså med å indirekte si at du tror han lyver til deg? Det er ingen god strategi. Tro det eller ei, det er svært mange menn som elsker små/middels pupper. Og dermed bør du gå dypt i deg selv og snu din mentale hindring. Det er ikke noe galt med puppene dine. Det er noe galt med hvordan du tenker om dem.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #6 Skrevet 16. mars 2020 Gir du mannen din god sex vil han raskt assosiere det med deg, enten du har store eller små, er høy eller lav, er stygg eller pen, eller noe helt i mellom. Så hiv deg rundt og nyt bra sex med han. Knull deg inn i hodet hans så vil han elske hele deg, sånn som du er. Anonymkode: 0d15c...605
Dominas leketøy Skrevet 16. mars 2020 #7 Skrevet 16. mars 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Mitt store altoverskyggende kompleks er mine små bryst, jeg føler meg amputert og lite kvinnelig. Jeg tenker på det altfor mye og det gir meg dårlig selvfølelse og problemer seksuelt. Mannen min har hatt sex med 25 stk inkl kjærester men alle har hatt over gjennomsnittet store bryster. Han får verken se eller ta på mine, han sier at hele meg er vakker og sexy men jeg kommer aldri til å tro på han. Jeg skjønner ikke at han i det hele tatt har lyst på meg hvis han tenner på bryster? Og det må han jo når han bare har vært med sånne damer? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for det ødelegger så mye for meg og for oss. Jeg har bare lyst å dra min kos fordi jeg føler meg ikke bra nok. Anonymkode: 5d2e5...f6c Vurdert muligheten for at dette bare er i ditt hode dette er et problem ? Sannsynligvis gir han tynt f .... det er du som tenner han, akkurat som du er.... Det er total pakken av dama som er trigget... Mest det innvendig , så det utvendige. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #8 Skrevet 16. mars 2020 Tullete. Du burde bruke han til å bli glad i dine. Hadde han hatt problemer med det, hadde han ikke giddet! Det som faktisk ER turn off, er usikkerhet! Anonymkode: 815e0...789 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #9 Skrevet 16. mars 2020 Såklart er store pupper deilig og fint å se på, men er resten av kroppen fin går det fint. Er helheten og symmetrien som gjelder. Anonymkode: d04eb...255
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #10 Skrevet 17. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Såklart er store pupper deilig og fint å se på, men er resten av kroppen fin går det fint. Er helheten og symmetrien som gjelder. Anonymkode: d04eb...255 😳 Tillater meg å omformulere tilsvarende for det annet kjønn: "Såklart er store pupper mye hår på brystet deilig og fint å se på, men er resten av kroppen fin går det fint. Er helheten og symmetrien som gjelder." Gir dette noen som helst mening? Smaken er som baken o.s.v. Hilsen dame som verken liker hår på brystet eller skjegg på mannfolka spesielt godt. Det er ikke hårveksten som avgjør om mann eller ikke i mine øyne 😉 Anonymkode: 897c3...d90
Bamseklemmer Skrevet 17. mars 2020 #11 Skrevet 17. mars 2020 På 15.3.2020 den 21.52, AnonymBruker skrev: Han får verken se eller ta på mine, han sier at hele meg er vakker og sexy men jeg kommer aldri til å tro på han. Jeg skjønner ikke at han i det hele tatt har lyst på meg hvis han tenner på bryster? Og det må han jo når han bare har vært med sånne damer? Jeg kjenner meg igjen som du beskriver han, jeg elsket alt på kroppen hennes, men likevel trodde hun ikke meg. Det klarte jeg ikke å leve med at hun ikke trodde på meg så jeg slo opp... Det var ikke nødvendigvis de små puppene jeg falt for, det var at jeg syntes litt synd på at hun hadde små pupper. Så det var en blanding omsorg og kjærlighet jeg gav henne... Ikke tenk på at puppene er årsak til brudd, prøv heller å stole på han, når han sier han elsker deg🙄
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #12 Skrevet 21. mars 2020 På 15.3.2020 den 23.22, AnonymBruker skrev: Så trist at du har dette komplekset, det har du ingen grunn til. Ikke sammenligne deg med andre, han liker deg som du er! Se på Kate Moss hun er kåret til verdens vakreste og er nesten flatbrystet. Samme med angelina Jolie Anonymkode: fd7d4...8d2 Angelina jolie har da ikke små bryst?????? Anonymkode: 5d2e5...f6c
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #13 Skrevet 22. mars 2020 1. Hvis han klager på dine pupper 2. Hvis han hele tiden skryter av store pupper 3. Hvis han vil at du skal forstørre puppene 4. Hvis han aldri skryter av kroppen din DA har du grunn til det du sier. DA kan du relatere dine små pupper til dette, Dette er inni DITT hode. Hvis du fortsetter slik blir det GARANTERT ikke bedre for deg og dere i forholdet. Da orker han ikke mer, finner en ny dame som har større pupper enn deg, og det bekrefter dine antagelser. Dette blir en selvoppfyllende profeti hvis du ikke lar den stakkars mannen gå lov til å like puppene dine. La i hvertfall denne mannen få lov til selv å være dust eller ensidig opptatt av store pupper, før du stempler ham og ødelegger din egen allerede altfor lave selvtillit. Tro på deg SELV. vær GLAD i kroppen din! Den er helt sikkert bra nok! Anonymkode: 8d5cf...20a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå