Gjest Camelia Skrevet 14. juni 2005 #1 Skrevet 14. juni 2005 Planen var å klippe meg på Oslo Frisørskole, men det prosjektet rant ut i sanden... Noen som vet om en frisør i Oslo sentrum som reklamerer med "redusert pris hos vår lærling"? Jeg vet at jeg gikk forbi et sånt skilt i området Torggata - Gunerius for noen dager siden, men jeg husker ikke hvor det var! Vil klippe meg i dag! (Det er bare lommeboka som ikke vil...)
Gjest fornøyd Skrevet 14. juni 2005 #3 Skrevet 14. juni 2005 Hei, er en nyåpna frisør i Storgt, forbi trikkeholdeplassen ved gunerius og ca 5o meter oppover fra byen, Han har 50% ut uka og er kjempeflink, halvpris på alt av klipp og farge, jeg var der selv og ble kjempefornøyd.
Gjest Camelia Skrevet 14. juni 2005 #4 Skrevet 14. juni 2005 Takk begge! Skal ta meg en tur og snoke gjennom vinduene før jeg bestemmer meg.
Gjest Formosiss Skrevet 14. juni 2005 #5 Skrevet 14. juni 2005 Adam og Eva har lærlingeklipp, og de er .... flinke :-D
Gjest Fruktfat Skrevet 14. juni 2005 #7 Skrevet 14. juni 2005 Hairshop på Byporten. hairshop er det samme som nikita, og er på forumet er det visst anti-nikita, har jeg skjønt?
lillesky Skrevet 14. juni 2005 #8 Skrevet 14. juni 2005 Jeg har vært hos lærling på Nikita flere ganger og aldri vært så fornøyd! Var på den i nærheten av Egertorget (i en sidegata, rett ved bokhandelen).
Arkana Skrevet 14. juni 2005 #9 Skrevet 14. juni 2005 Tja, jeg har alltid vært fornøyd med Nikita de gangene jeg har vært der. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå