Gå til innhold

Fant 1 skjeggkre på toalettet!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør vi nå? Jeg fikk fanget den, men ubehagelig å vite at det er i huset.... Aldri sett det i huset før.... Skolen til barna er hardt angrepet. Jeg har bodd i huset i 15 år.

Anonymkode: d9789...388

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør vi nå? Jeg fikk fanget den, men ubehagelig å vite at det er i huset.... Aldri sett det i huset før.... Skolen til barna er hardt angrepet. Jeg har bodd i huset i 15 år.

Ringe skadedyrfirma når krisen i landet er over. Dette her går nok helt fint

Anonymkode: e3cf1...933

AnonymBruker
Skrevet

Også kan du gjerne bestille limfeller på nett og sette opp så lenge

Anonymkode: e3cf1...933

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan også anbefales Pelias' universalspray. Den tok knekken på hele hurven i leiligheten min, fant sånn 50 stk døde rundt i leiligheten etter en runde og har ikke sett noen flere på årevis nå. Den kan bestilles i nettbutikken deres.

Anonymkode: b3b15...d37

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan også anbefales Pelias' universalspray. Den tok knekken på hele hurven i leiligheten min, fant sånn 50 stk døde rundt i leiligheten etter en runde og har ikke sett noen flere på årevis nå. Den kan bestilles i nettbutikken deres.

Anonymkode: b3b15...d37

Hvilken nettbutikk? Hvor sprayet du det da? På gulvet? Så nå er det garantert at vi har huset fullt, uten å ha sett noen før nå? TS

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pust dypt inn. 
Sett deg ned. 
Spør deg selv «hva ville jeg gjort om dette var en edderkopp?» 

Gjør som du ville gjort om dette var en edderkopp. Den er nemlig like ufarlig, bare mindre plagsom. ;) 

Anonymkode: 8151b...f94

• Liker 2
Skrevet

Sjekk også at det faktisk er et skjeggkre, og ikke "bare" et sølvkre. For de ser ganske like ut om du ikke er helt oppi dem.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det første jeg tenkte på nå var at sikkert er et sølvkre og ikke skjeggkre siden du fant den på et bad. Sølvkre liker seg på steder det er fuktighet. Dessverre kan det være et tegn på fuktskade på badet også. Ser du en sølvkre er det sannsynligvis mange flere. De gjemmer seg. Jeg hadde sølvkre på et eldre bad. Da badet ble pusset opp senere ble det oppdaget fuktskader i dusjsonen rundt blandebatteri? Dette ble reparert og ingen sølvkre var å se etter det. 

Anonymkode: 9e3cd...d37

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gå på edderkoppjakt og omplasser dem til badet. La de gjøre nytte for seg. 😛

Anonymkode: 99228...533

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...