AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #21 Del Skrevet 15. mars 2020 Jeg skal ha muntlig og skriftlig privatisteksamen. Har ikke fått dato enda for muntlig - den kan komme tidligst rett etter påske, men det er gjerne usannsynlig nå? Jeg aner ikke... Har i hvertfall hørt at flere skal ha hjemmeeksamen. Har ikke hørt noe ift privatister. Jeg sliter også med å lese. Hele situasjonen er så absurd. Anonymkode: 2c9c0...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #22 Del Skrevet 15. mars 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal levere master i mai, men nå er biblioteket stengt... Ikke at jeg klaret å konsentrere meg uansett da. Har i alle fall kontaktet administrasjonen med spørsmål om det er noen planlagte tiltak, er jo ikke mulig å skrive uten tilgang på kilder. Anonymkode: ba2cc...5bb Er det digitale kilder så anbefaler jeg deg å installere VPN for ditt uni/høyskole til pcn din, da får du tilgang til kilder. Anonymkode: 39478...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #23 Del Skrevet 15. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det digitale kilder så anbefaler jeg deg å installere VPN for ditt uni/høyskole til pcn din, da får du tilgang til kilder. VPN gikk ned før helga og de har problemer med å få det opp å gå igjen... Anonymkode: ba2cc...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #24 Del Skrevet 15. mars 2020 Årets eksamener må utsettes, i første omgang ett år, muligens tar det flere år før undervisningen og eksamener starter igjen. Anonymkode: 2721d...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #25 Del Skrevet 15. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Årets eksamener må utsettes, i første omgang ett år, muligens tar det flere år før undervisningen og eksamener starter igjen. Anonymkode: 2721d...3df Troll Anonymkode: 9f86e...aaa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #26 Del Skrevet 16. mars 2020 Jeg vet at noen eksamener på noen studiesteder kommer til å bli gjort om fra skoleeksamen uten tillatte hjelpemidler til hjemmeeksamen med alle hjelpemidler tillatt. Mulig det blir 24 timers eksamen istedenfor 6 timers. Det som endrer seg er selvsagt prestasjonskravene, krav til formelle referanser og riktig sitering og slike ting. Antakeligvis finner man løsninger for muntlig også. Statsråden har nevnt Skype som en mulighet, og det er i så fall ikke første gang. Anonymkode: 6b91e...db2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #27 Del Skrevet 16. mars 2020 Det har ikke så veldig mye å si om du bruker hjelpemidler eller ikke. Uansett rekker du ikke å slå opp alt du lurer på, du har ikke tid til å finne informasjonen du trenger. Hvordan vet jeg det? Jeg har hatt hjemmeeksamen før med tillate hjelpemidler. Dessuten vet de det som de kommer til å sikkert lage spørsmål som er vanskelig å slå opp. Anonymkode: 7c70e...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg