Gå til innhold

Hva tror dere skjer med eksamenene på universitene/høgskoler?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er klar over at det er et av de minste problemene nå, men lurer veldig på hva som skjer med alt av skoleeksamener denne våren.

Anonymkode: 42174...a8d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Lurer fordi jeg virkelig ikke klarer å konsentrere meg om å lese i disse tider.. Er jeg den eneste som sliter med det?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok omgjort til hjemmeeksamen. Der jeg studerer nå så er en eksamen som skal tas i juni avlyst. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hjemmeeksamen sikkert. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer fordi jeg virkelig ikke klarer å konsentrere meg om å lese i disse tider.. Er jeg den eneste som sliter med det?

Nope, har ikke klart å konsentrere meg om noe som helst de siste dagene. Håper det bedrer seg når jeg kommer meg hjem, hvis jeg gjør det. 

Anonymkode: b5524...6fd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjenner på det samme.   Har så mye tid, men det gir ingen mening å lese om historie og politikk nå.  Tar heller og leser en god bok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er faktisk ikke en liten problem! De som studerer er framtidens nye "arbeiskraft",så det er veldig viktig. Men det er litt vannskelig å si hvordan det blir akkurat nå. Jeg er sikker på at de prøver å finne en løsning. Men i hvertfall kommer hjemmeeksamen til å bli anderledes

Anonymkode: 7c70e...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, Pipaluk skrev:

Kjenner på det samme.   Har så mye tid, men det gir ingen mening å lese om historie og politikk nå.  Tar heller og leser en god bok!

Jeg klarer ikke konsentrere meg om det engang. Hodet er bare kaos og jeg får knapt sove fordi jeg er så anspent. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her gjøres eksamenene om til hjemmeeksamen.

Anonymkode: 8ae33...b7e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en kvalifiseringsoppgave som skal leveres i morgen. Føles sååå lite viktig nå. Ikke fått jobbet noe med den fordi jeg har ansett det som en samfunnsplikt å følge med på nyhetene i disse dager. Blæh

Anonymkode: d0efb...578

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kvalifiseringsoppgave som skal leveres i morgen. Føles sååå lite viktig nå. Ikke fått jobbet noe med den fordi jeg har ansett det som en samfunnsplikt å følge med på nyhetene i disse dager. Blæh

Anonymkode: d0efb...578

Der jeg studerer så innvilger de opp til 14 dagers utsettelse på innleveringer.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal levere master i mai, men nå er biblioteket stengt... Ikke at jeg klaret å konsentrere meg uansett da. Har i alle fall kontaktet administrasjonen med spørsmål om det er noen planlagte tiltak, er jo ikke mulig å skrive uten tilgang på kilder.

Anonymkode: ba2cc...5bb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en muntlig i juni jeg håper de avlyser 😂

Anonymkode: 68d95...c43

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg sliter med å lese og konsentrere meg om studier. Skulle søke på en jobb som hadde frist på fredag, men glemte det helt 😕

Anonymkode: 0d364...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi har fått beskjed om at hjemmeeksamen kan bli aktuelt.

Anonymkode: 28140...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tipper det blir mange hjemmeeksamener.

Jeg skal ha en muntlig fremføring/forsvare oppgaven min. Det teller 40% av karakteren. Mulig det går over Skype?

Anonymkode: 4c078...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle egentlig hatt skoleeksamen i morgen, men den er gjort om til hjemmeeksamen som vi skal ha til samme tid. Har slitt med konsentrasjonen selv så det får gå som det går.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Her blir det hjemmeeksamen foreløpig. Problemet er at jeg egentlig skal i praksis i april i helsevesenet. Aner ikke hva som skjer med det nå 

Anonymkode: 7855c...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som vet hvordan hjemmeeksamen kommer til å fungere? Vi skal ha noen eksamener som det ikke er tillatt med hjelpemidler. Men det kan de jo ikke kontrollere når vi sitter hjemme. Håper for guds skyld de muntlige eksamenene blir skriftlige, og ikke muntlig over teams. Det tror jeg ikke jeg tør, altfor kleint!

Anonymkode: 2e641...25f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som vet hvordan hjemmeeksamen kommer til å fungere? Vi skal ha noen eksamener som det ikke er tillatt med hjelpemidler. Men det kan de jo ikke kontrollere når vi sitter hjemme. Håper for guds skyld de muntlige eksamenene blir skriftlige, og ikke muntlig over teams. Det tror jeg ikke jeg tør, altfor kleint!

Jeg har først eksamen i morgen så jeg vet ikke hvor mye de har endret den om de i det hele tatt har rukket å endre den, men det er en eksamen hvor hjelpemidler ikke er tillatt, men siden den nå er blitt hjemmeeksamen så er det klart at alle hjelpemidler er tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da blir de nok endret slik at de er tilpasset tillatt med hjelpemiddel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...