AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Del Skrevet 15. mars 2020 Slett KG-brukeren din. Slutt å trykke F5 på VG, NRK, Dagbladet, osv. Få med deg én nyhetssending om dagen for å holde deg oppdatert, følg myndighetenes råd, og bruk resten av tiden din på noe HELT annet (i tråd med anbefalingene). Det er IKKE til hjelp å sitte her inne og lese alle trådene hvis det tærer på deg og sliter deg ut psykisk. Og du går ikke glipp av noe nødvendig heller. Jeg mener det. Anonymkode: bb1c7...749 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Del Skrevet 15. mars 2020 👍 Anonymkode: c8e4e...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Del Skrevet 15. mars 2020 Ja, dette er siste dagen jeg tillater meg selv å være på KG i alle fall. Hadde man ikke psykiske problemer før får man det garantert her. Anonymkode: d5b2a...1ff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 15. mars 2020 #4 Del Skrevet 15. mars 2020 Enig! Altfor mye negativitet her om dagen. Dommedagsprekener i alle tråder. Sånt er ikke bra for helsa, ei heller immunforsvaret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #5 Del Skrevet 15. mars 2020 Tusen takk for tips. Du har helt rett. Jeg hadde sluttet å være på KG en stund fordi det bare stresser og frustrerer meg, men så kom korona, og jeg meldte meg inn igjen, og nå kan jeg ikke la være. Jeg tar jo dette alvorlig, men her inne er alt fryktelig stressende, og jeg begynner å kjenne på angsten. Anonymkode: 16e90...f76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 15. mars 2020 #6 Del Skrevet 15. mars 2020 Jepp! Finn heller noe morsomt og totalt meningsløst å se på! Evt. les eller lytt til en god bok med handling/tema fjernt fra dagens virkelighet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #7 Del Skrevet 15. mars 2020 Jeg har gitt meg selv nyhetsforbud. Sjekker VG og lokalavisen én gang, på kvelden. Og det er det. Har helseangst og vært så redd at jeg nesten har krepet. Har egentlig selvpålagt KG forbud også, men sprakk nå. Anonymkode: 03ab5...24f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg