AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Skrevet 15. mars 2020 Jeg har merket at samboer har begynt å bli litt irritert når jeg har avvist han i det siste. Vi har som regel daglig sex. Vanlig sex. I helgene blir det gjerne mer fantasier. Han har vært litt sykemeldt og virker derfor mer uthvilt enn ellers. Jeg jobber turnus og har i det siste jobbet en del natt. Når jeg har kommet hjem om morgenen så vil han ofte legge seg inntil og går rett på å ta på rumpen. Og jeg vet hva han vil da. For det er sjeldent han tar på meg bare for å stryke/kose og ikke noe mer. Jeg har vært veldig sliten når jeg har kommet hjem og gitt utrykk for dette. Men så har denne hånden kommet snikende og jeg har sagt "Jeg er så trøtt jeg må sove". Da har han blitt fornærmet og irritert. Mest fordi han sier han synes det er irriterende at jeg avviser med en gang han "bare" tar på meg. Men jeg vet jo hva han alltid vil da... Han kan også prøve seg på formiddagen igjen. Kommer til soverommet for å legge seg ned på litt og begynner å ta på meg. Da har jeg kanskje sovet 4-5t. Og jeg har gitt beskjed om at jeg trenger sove sammenhengende for å være opplagt til neste vakt. Jeg synes det er kjipt å avvise han. Skulle gjerne ønske han bare kunne holde rundt meg og forstått at sex må vente til jeg er våken og klar. Vi har jo ofte sex så det er jo egentlig ikke mangel på det. Er veldig slitsomt for meg å være den som sier nei. Har også hendt jeg har vært med på sex likevel (selvsagt frivillig, men mest bsre for å slippe sure miner). Og det er egentlig ikke noe kjekt. Og jeg er jo heller ikke helt "med" siden jeg er trøtt og yter jo ikke like bra da. Synes det er bedre å ha sex nær begge er opplagt og begge er mer delaktig. Hvordan kan vi løse dette? Skulle ønske han forstod med en gang for jeg orker ikke en krangel på morgenen når jeg kommer hjem. Deg vil nok ødelegge søvnen min også. Anonymkode: afd7a...57b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3 Skrevet 16. mars 2020 Si det til han. Han må respektere et nei Anonymkode: 8dbcf...56f 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Hverdagsex etter middag, før en kort hvile. Så trening. Prøv sex etter du har tatt pre - workout. Anonymkode: 9b2de...7b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå