Gå til innhold

Hvordan har dere det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er stort sett ved godt mot, men akkurat nå synes jeg det er ganske tøft. Håper dere andre har det bra etter forholdene. 🧡

Anonymkode: a05fb...384

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har det helt topp! Koser meg hjemme.

Anonymkode: aace4...8b0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har det greit. 😌

Anonymkode: ede58...9c7

AnonymBruker
Skrevet

Ganske dritt.

Anonymkode: a2fce...c60

AnonymBruker
Skrevet

Dritt.

Anonymkode: f8672...43a

AnonymBruker
Skrevet

Har det helt fint. Håper jeg ikke blir sjuk, det er jo ikke noe gøy. Men det går nok fint sjøl om jeg blir sjuk, så bekymrer meg ikke så mye.

Anonymkode: 10411...199

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så bra, syk på andre uken og i komplett isolat hjemme (bor alene). Orker ingenting.

Anonymkode: 31a92...97e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veksler mellom å ha det helt topp, sånn passe og å savne familien min veldig. Da blir jeg trist, for føler meg alene. Er ikke bare det å ikke se dem, det er tanken på å ikke vite når jeg ser dem igjen som gnager og er vond. Er også bekymret for bestemor som jeg ikke har sett på lenge, men ringer henne og prøver å ikke tenke for masse. 

Anonymkode: 86bee...a1c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt greit, vært syk i 6 måneder uansett, så er ganske upåvirka av alt sammen.

Anonymkode: 553fd...826

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke så bra, syk på andre uken og i komplett isolat hjemme (bor alene). Orker ingenting.

Syk av corona, eller noe annet? God bedring uansett. 

AnonymBruker
Skrevet

Har vært hjemme syk noen dager. Prøver å ta det helt med ro og er jo selvsagt litt bekymra for det som skjer i verden nå

Anonymkode: e5860...79f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har det helt greit og sitter i karantene. Bekymrer meg dog ovenfor jobb, økonomi og boliglån 😬

Anonymkode: e0112...0d9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dritt. Har mistet nattesøvnen. Er livredd. Og lei meg på alles vegne. 

Anonymkode: b8dd6...755

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Blir liksom smådeppa av og tenke på verden nå. Syns det er rart de som klarer å holde humøret oppe. Er jo forferdelig trist dette. Men viktig å prøve å holde humøret selfølgelig så all kred til de som klarer det. Koser mre ikke hjemme. Mistet matlyst og nattesøvn. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har det fint. Har flyttet ut på hytta. Går lange turer i skogen, leser bøker og slapper av. 

Anonymkode: dc690...b08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bekymret for foreldrene mine, og gruer meg til tallet på alvorlig syke som trenger helsehjelp blir faretruende høyt.

Ellers så er jeg skapt for å sitte i karantene, og har det veldig bra hjemme.

Anonymkode: f7a33...0c8

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Vært med godt mot frem til det siste, nå innser jeg at jeg ikke vil ha råd til å beholde leilighet, er jobbsøker og kan drite i å få jobb i disse tider selv om det så veldig lovende ut rett før viruset brøt ut, han jeg er forelsket i har forsvunnet siden firmaet hans går på dukken, formen er dårlig med leddsmerter og tungpust, og jeg blir smått paranoid da jeg har tilbragt tid med pappa for to dager siden :( føler hele fremtiden som så så lys ut har blitt mørk. Og jeg er bekymret for de jeg er glad i og samfunnet generelt..

Anonymkode: d9f33...8c4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For å være helt ærlig, har jeg aldri vært mer stresset i mitt liv.

Jobber i barnehage og er derfor hjemme i første rullering, med både syke barn og syk mann. Har de fått korona? Eller er det noe annet? Når blir jeg rammet? I natt? Neste uke? Hvordan starter det for meg? Feber? Hodepine? Vil det gå fort over, eller vil jeg plutselig våkne med akutt pustebesvær og ende i respirator på sykehuset pga. astmaen?

Mannen burer seg inne med gamingen, ungene er for små til å forstå noe. Føler meg ensom og isolert. Har ingen å snakke med, så tråler i stedet alle trådene på KG og bare øker stressnivået.

Dette er jo helt sykt. Hvem skulle tro dette for to uker siden? Alt er så uforutsigbart, alle har isolert seg i husene sine. Trillet minsten på en tur for å føle litt normalitet, men så ikke en sjel utendørs.

Det er en vanskelig tid for dem som sliter med angst fra før.

Anonymkode: 0e6ba...3b0

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir liksom smådeppa av og tenke på verden nå. Syns det er rart de som klarer å holde humøret oppe. Er jo forferdelig trist dette. Men viktig å prøve å holde humøret selfølgelig så all kred til de som klarer det. Koser mre ikke hjemme. Mistet matlyst og nattesøvn. 

Er du like lei deg over f.eks krigen i Afghanistan eller kartellvolden i Mexico? Mange mange flere mennesker som får livene sine ødelagt der.

Bare fordi det er noe som påvirker deg litt er det ingen grunn til å deppe så veldig. Livet ditt blir ikke ødelagt eller dramatisk forandret, du må bare være hjemme fra jobb i noen uker.

Smil og ikke tenk så mye på ting du ikke kan gjøre noe med :)

Anonymkode: 10411...199

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Syk av corona, eller noe annet? God bedring uansett. 

Takk :) jeg er sykemeldt med uspesifisert luftveissykdom. Kun snakket med fastlegen per telefon, hun mente ikke jeg trengte å komme inn pga. smittefare eller ta test med mindre det ble verre. Mistenker corona, men vet ikke siden jeg ikke ble testet. Men sinnsykt langdryg sykdom, er så lei av å hoste hele nettene nå og å være mutters alene.

• Liker 1
  • Opprett ny...