Gå til innhold

Må man i hjemme isolasjon om man har symptomer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om man har symptomer, hva gjøe man?

Anonymkode: 14a74...0ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Holder seg isolert hjemme, selvfølgelig!

Anonymkode: a99b6...8d1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da blir man så klart hjemme. 

Anonymkode: 6970d...d02

AnonymBruker
Skrevet

Du skal bare holde deg hjemme, så enkelt er det! 

Anonymkode: 4bfaf...026

Gjest Fallabella
Skrevet

Vi er forkjølet. Holder oss hjemme alene. Går kun tur med hunden. Får matvarer satt på trappa.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, så fort du har fått symptomer skal du ha hjemmeisolasjon til 6-8 dager etter symptomslutt. 

Anonymkode: 927b7...622

AnonymBruker
Skrevet

Så man kan ut med hunden å sånt? Jeg har ikke tenkt meg ut. Mer redd for å smtte andre enn å ha det selv. Eneste jeg tenker på er å få ut søppla.

Gjest Fallabella
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så man kan ut med hunden å sånt? Jeg har ikke tenkt meg ut. Mer redd for å smtte andre enn å ha det selv. Eneste jeg tenker på er å få ut søppla.

Det er greit å gå tur hvis man holder avstand til andre. Her er det folketomt ute så det er ikke akkurat noe problem.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan du. Hold deg i god avstand til andre, men du kan fint gå tur med hunden. 

Anonymkode: c9a80...d09

AnonymBruker
Skrevet

Jaa alle med symptomer skal være INNE

Anonymkode: dd8ef...616

AnonymBruker
Skrevet

Hva med barn som plutselig hoster? Må foreldrene isoleres hjemme også? Eller kan en av oss dra på jobb?

Anonymkode: 5aa40...d47

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet hva resten av husstanden må gjøre? Jeg har flere av symptomene, samboer har ingen. Jeg holder meg hjemme, må han også det?

Anonymkode: 9e549...c3a

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det noen som vet hva resten av husstanden må gjøre? Jeg har flere av symptomene, samboer har ingen. Jeg holder meg hjemme, må han også det?

Anonymkode: 9e549...c3a

Så vidt jeg forstår han ikke, men det er det absolutt lureste siden han kan smitte andre i flere dager før han får symptomer selv. Det samme gjelder barn som er syke i en familie. Hvis han jobber med helse må han testes og får antakelig karantene.

Anonymkode: 25217...323

• Opprett ny...