Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man fryser en pai med eggestand-fyll, blir den like god når man varmer den opp igjen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Går det an å få kjøpt frosne paier med eggestandfyll? Da ville jeg sjekket om de er helstekte, delvis stekte eller ikke stekte i det hele tatt.

Om den blir like god når man varmer den opp igjen etter at man har frosset det ned... Blir noe det?

Gjest Catlin - ikke innlogget
Skrevet

Jeg tenkte å lage pai, for så å fryse den. Planlegger mat til barnedåpen, og vil at så mye som mulig skal være ferdig på forhånd. Får fullt hus den helga, så jeg vil helst ikke stå dagene før å lage mat.

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Da vil jeg tro det er best å fryse den ned ustekt.

Jeg gjør det når jeg lager f.eks wienerbrød.

Der er det jo sånn gul krem oppå, og uten å heve dem, eller noe annet, setter jeg dem rett i fryseren. Når jeg tar dem opp, får de stå og tine, og da hever de seg også, faktisk.

Hvis barnedåpen er noen uker unna, så går det jo an å lage EN pai, fryse den, ta den opp igjen, og prøve?

Gjest Scheherazade, ii
Skrevet

Da jeg jobbet i bakeri fikk vi ferdigstekte paier fra hovedavdelingen som vi frøs ned i stykker.

Disse ble tint opp et par stykker av gangen og solgt til en liten formue. :tunge1: Har aldri fått noen klager på de paiene iallfall, virket som om de helt fint overlevde turen i fryseboksen. Var forøvrig eggestandpaier det også.

Så tror det skal gå helt fint jeg!

Skrevet
Går det an å få kjøpt frosne paier med eggestandfyll? Da ville jeg sjekket om de er helstekte, delvis stekte eller ikke stekte i det hele tatt.

Mia har jo frosne paier med eggestandfyll. Tror de er halvstekte. Jeg synes de er ganske gode. Tror det går fint å fryse en pai.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen. Tror jeg tar en sjansen på at det fungerer og lager noen paier til å putte i fryseren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...