Gå til innhold

Karantene hvis negativ corona test?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man hoster og har andre symptomer, men tester negativt for corona, må man fortsatt være i karantene? 

Anonymkode: 13c89...7b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis man hoster og har andre symptomer, men tester negativt for corona, må man fortsatt være i karantene? 

Det fikk du vel informasjon om av de som tok testen, eller?

Men nå er det jo slik at man hovedsakelig skal holde seg hjemme uansett, eller har du fortsatt en jobb du skal til?

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, Teatrica skrev:

Det fikk du vel informasjon om av de som tok testen, eller?

Men nå er det jo slik at man hovedsakelig skal holde seg hjemme uansett, eller har du fortsatt en jobb du skal til?

Hadde det vært meg som ble testet, OG jeg fikk svar av de som tok testen, så hadde jeg vel ikke spurt:) 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det tviler jeg på.

Anonymkode: b1837...369

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det tas tester av helsepersonell der en av grunnene er å få avklart om de kan gå tilbake på jobb hvis negativ test, da er det snakk om ved lette forkjølelses symptomer som du aldri hadde vurdert å være hjemme med før corona.  

Anonymkode: bce28...5f3

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du går ut etter negativ test og får sterkere symptomer kan det vel være du har blitt smittet av corona etter det negative testresultatet. Og da var jo egentlig test nummer 1 bortkastet.

Anonymkode: 745de...2a5

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle er bedt om å være hjemme i 14 dager. Både syke og friske. Selv om du ikke har corona, skal du helst være hjemme hvis mulig. Kun matbutikk ved behov.

Anonymkode: 8f217...882

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle er bedt om å være hjemme i 14 dager. Både syke og friske. Selv om du ikke har corona, skal du helst være hjemme hvis mulig. Kun matbutikk ved behov.

Anonymkode: 8f217...882

Jeg vet at de fleste skal være hjemme, men dette er snakk om helsepersonell. 

Skrevet

Dette må jo arbeidsplassen ha rutiner på?

• Opprett ny...