Gå til innhold

Når blir ting normalt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når kan man leve livet sitt igjen? Uttrykke seg fritt, gå på treningsstudio! Møte en venn eller 2 og drikke kaffe😭

Anonymkode: b8efa...2f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når regjeringen har bestemt det, vi er helt prisgitt disse gærningene ser det ut til

Anonymkode: 77062...b85

Skrevet (endret)

Etter menneskehetens siste åndedrag. Den naturlige balansen gjenopprettes, skoger vokser tilbake til dens opprinnelige størrelse, utrydningstruede arter florerer igjen, og..

Nei vent, nå blander jeg med partiprogrammet til MDG.

Endret av Kaptein Klein
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tipper i sommerferien.

Anonymkode: ae9a1...8ec

AnonymBruker
Skrevet

Umulig å svare på, men snart håper jeg.

Anonymkode: f048b...cce

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge alle klarer å holde seg til tiltak og restriksjoner som er satt. I den perioden det er avsatt tid til det. Vær mest mulig hjemme og kun med de du bor med, så vil smittespredningen ikke ta helt av med én gang. De prøver å «spre det ut» slik at det blir mer håndterlig.

Anonymkode: 2c76a...dea

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen vet. Men alle vil at det skal gå fort som satan like mye som du vil det... jeg har gledet meg lenge til syden ferie til sommern og lagt en del planer... drev også på med fullt opplegg på treningssenteret for sommerkroppen 2020, men nå ser det ut som at det blir coronamagen og ettervekst ned til nakken til 2020 istede. 

Anonymkode: 65e04...4c2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Uttrykke seg fritt kan man fremdeles gjøre.

Å gå på treningssenter eller kafé klarer man seg fint uten, det er ikke noe å grine for :)

Anonymkode: 6d48b...643

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis alle holder restriksjonene, tror jeg mye er gjort om en måneds tid. 

Anonymkode: 875f7...6bc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når kan man leve livet sitt igjen? Uttrykke seg fritt, gå på treningsstudio! Møte en venn eller 2 og drikke kaffe😭

Anonymkode: b8efa...2f3

Jeg vil heller fortsette å være frisk enn å leve normalt igjen. Så lenge dette viruset går er ingen trygge og vi bør være takknemlige for at myndigheten er strenge på dette nå.

Anonymkode: 54873...46e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at folk ikke klarer å innse dette og omtaler de som styrer som gærninger ref. over her. 

De vil i sin hensynsløse ferd høyt og lavt forlenge denne karantenetiden fordi de driter i alle andre enn seg selv. 

• Liker 3
Skrevet

JEG tenker og tror at etter påske så begynner man sakte men sikkert og starter opp igjen, spekulasjoner selvfølgelig🤷🏼‍♀️

Mulig det er mere håp enn realitet🙄

Gjest Villfisker
Skrevet

Det er det ingen som vet enda, men det hadde gått raskere om det ikke fantes folk som driter i anbefalingene.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Villfisker skrev:

Det er det ingen som vet enda, men det hadde gått raskere om det ikke fantes folk som driter i anbefalingene.

Mhm, folk er litt egoistiske sånn... 

TS

Anonymkode: d5987...8bd

Gjest Villfisker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uttrykke seg fritt kan man fremdeles gjøre.

Å gå på treningssenter eller kafé klarer man seg fint uten, det er ikke noe å grine for :)

Anonymkode: 6d48b...643

Trene kan man gjøre på gulvet, ute, eller i hagen. Helt gratis, uten andres drittmusikk, og helt uten kø. ;) 

En hjemmelaget kaffe eller te hjemme på mitt eget skrivebord er nydelig, og jeg kan gå på min egen do, der ingen andre har vært og griset. 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mhm, folk er litt egoistiske sånn... 

TS

Anonymkode: d5987...8bd

Ikke bare litt heller. De er enormt egoistiske.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen vet når ting blir mer normalt igjen, og hvor lang tid dette viruset vil kretse rundt og være en fare i samfunnet. 

Det blir nok massive brudd på regler og retningslinjer dersom de varer helt til sommeren. Første varme sommerdag med sol....nordmenn går mann av huse for å legge seg i parker og på badestrender, tett i tett, for å nyte solstrålene. Gi blaffen i andre, bare tenk på seg selv. JEG tror vi vil få se en ny smittetopp når sommeren kommer pga dette, om vi nå (etter alle tiltakene) vil se at smittehastigheten går ned en stund.

Anonymkode: 2018a...af9

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det skjer da ikke. 

Jeg vil tro at 17.mai blir unormal, kanskje man kan få en mer normal hverdag igjen i juni...

Anonymkode: 64077...3df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...