Gå til innhold

Tape hairextensions - Hvilket merke anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har hatt hairtalk sitt tape-hår i ca 10 mnd nå, så det er på tide med et nytt sett. Jeg satt modell den gangen så jeg betalte bare prisen på håret som var ca 4000,-

Fikk en pris på 12000(!) for et nytt sett fra hairtalk hos frisøren, så det er ganske så uaktuelt. Jeg skal prøve å sette de inn selv heretter/få hjelp fra en. Har blitt avhengig av å ha lang tykt hår!

Men det må jo være noen andre bra der ute på markedet. Nå står jeg mellom Hchair og My trendy hair. Er det noen som har erfaring med noen av de?

Setter stor pris på svar:)

Endret av Tweety:)
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har råd - ville jeg bestilt fra glam seamless i USA. Uten tvil det beste håret, har hatt mine siden høsten 2018, og har hatt de i konstant og løftet de hver 5-6 uke. Nå begynner de å bli ganske tynne, men festene ser faktisk fortsatt helt ok ut, og håret floker seg ikke. Ligger på 5-6000kr. 

annet enn det er jeg fornøyd med bobby’s, kan kjøpes i butikk ved Karl Johan i Oslo eller bestille på nett. Rapunzel er også helt ok. Hold deg unna Luxushair. 

Anonymkode: 0d1b3...12f

AnonymBruker
Skrevet

Kan legge til at jeg har brukt extensions i over 10 år, og tapehår i 6 :) 

Skrevet

Takk for svar! Ja ser de er litt dyrere. Men om kvaliteten er mye bedre, så holder de mye lengre ja. Men betaler du moms på dette håret da?

Hmmm, skal sjekke ut bobbys også😊

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dessverre blir det moms + tollgebyr. 

Skrevet
På 15.3.2020 den 19.35, AnonymBruker skrev:

Hvis du har råd - ville jeg bestilt fra glam seamless i USA. Uten tvil det beste håret, har hatt mine siden høsten 2018, og har hatt de i konstant og løftet de hver 5-6 uke. Nå begynner de å bli ganske tynne, men festene ser faktisk fortsatt helt ok ut, og håret floker seg ikke. Ligger på 5-6000kr. 

annet enn det er jeg fornøyd med bobby’s, kan kjøpes i butikk ved Karl Johan i Oslo eller bestille på nett. Rapunzel er også helt ok. Hold deg unna Luxushair. 

Har også sett på Seamless. Har lastet ned appen. Er de av like god kvalitet som hairtalk? 

AnonymBruker
Skrevet

My Trendy Hair! Mine holder 1 år hver gang, og da må jeg kjøpe nytt fordi jeg har klippet det like kort som mitt eget👌🏼😊 Brukt tape extensions i 12 år🙈🙄

Anonymkode: 5c3b1...e27

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 4.4.2020 den 14.32, AnonymBruker skrev:

My Trendy Hair! Mine holder 1 år hver gang, og da må jeg kjøpe nytt fordi jeg har klippet det like kort som mitt eget👌🏼😊 Brukt tape extensions i 12 år🙈🙄

Anonymkode: 5c3b1...e27

Har du lyst eller mørkt hår?

Anonymkode: 66310...b87

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kjøpte hår fra HCHair jeg da. Og jeg fikk hjelp av gubben til å sette de på. Og ble kjempe fornøyd🤩 Litt kjipt at frisørene har vært stengt så lenge, så måtte jo bare kaste meg ut i det. Men nå fikk jeg faktisk plassert festene akkurat hvor jeg ville ha dem, så vil si jeg er mer fornøyd nå altså. Jeg har hatt i håret et par uker nå. Etter første vask så datt et av festene ut, så jeg tenkte jo at dette var dårlig teip. Men de sitter nå etter flere vask, men føler at noen av festene har «sklidd» ut litt etter at jeg har satt opp håret en del. (Jobber med mat, så må sette det opp på jobb.)
Men selve håret er veldig fint da, floker ikke og ser kjempe fint ut.

Neste gang så vil jeg prøve glamseamless eller mytrendyhair. Vi får se hva økonomien tillater. Nå sparer jeg hvertfall 2000 annenhver mnd på å sette de på selv😅

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...