Gå til innhold

Kun slikking når nydusjet? Voksing?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menn, på en fast partner? Slikker dere fruen selv om hun dusjet for noen timer siden? 
Merker dere stor forskjell på vokset underliv istedenfor barbert? Hva er best å slikke? Hadde du som mann blitt fornærmet hvis kona spurte om du kunne slikke litt anderledes? Håper han vil slikke meg i kveld🙈 Nyvokset fredag, og trodde han ville kjenne da😳

Anonymkode: e0d45...5a0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Paramount
Skrevet

Tror de fleste nyter kvinner som er fornøyde med seg selv først og fremst. Aller helst nybarbert og glatt, mener jeg, men frisert er good to go, og gir den samme nydelige smaksopplevelsen. Litt frisert hår gir mer å snuse på, det er et pluss. 

Skrevet (endret)
5 minutter siden, Paramount said:

Tror de fleste nyter kvinner som er fornøyde med seg selv først og fremst. Aller helst nybarbert og glatt, mener jeg, men frisert er good to go, og gir den samme nydelige smaksopplevelsen. Litt frisert hår gir mer å snuse på, det er et pluss. 

Fornøyde med seg selv, så lenge de har fjernet det de har fått fra naturens side! 🤣🤣🤣

Ja, min mann slikker gjerne, selv om jeg ikke er renskrubbet og glattbarbert. 

Endret av Krok1
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Smaker mye bedre hvis min kjære ikke har dusjet siden morgenen og jeg slikker på kvelden 

Anonymkode: 829fe...cb8

• Liker 4
Skrevet

Trenger ikke være nyvasket for å slikke nei.Ganske hårete også men ingen hår i munn for det nei.Skjønner ikke dette argumentet med hår i maten,driver da ikke å biter i busken heller ;)

• Liker 6
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn, på en fast partner? Slikker dere fruen selv om hun dusjet for noen timer siden? 
Merker dere stor forskjell på vokset underliv istedenfor barbert? Hva er best å slikke? Hadde du som mann blitt fornærmet hvis kona spurte om du kunne slikke litt anderledes? Håper han vil slikke meg i kveld🙈 Nyvokset fredag, og trodde han ville kjenne da😳

Jeg setter pris på at de har dusjet først eller for ikke såå veldig lenge siden ihvertfall. Alle damer jeg har hengt med har hatt en del utflod så etter en hel dag blir det litt sortering hvis de ikke har dusjet.

Merker litt forskjell på voks og barbert, men ikke noe jeg legger så mye vekt på. Full busk der er jeg ikke.

Jeg setter pris på at hun forteller meg hvordan hun vil ha det, men de fleste virker til å synes jeg gjør det bra. De har alle kommet og vel så det.

Når det er sagt så liker jeg veldig godt å slikke altså. Så dama mi bør like det ellers blir det ikke noe forhold her. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smaker mye bedre hvis min kjære ikke har dusjet siden morgenen og jeg slikker på kvelden 

Hvorfor? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Paramount skrev:

Lukter hår? Hva smaker fitte synes du? Blir menn kåt av lukten/smaken?

AnonymBruker
Skrevet

Fittelukt har hormoner som tenner menn helt villt. Nydusjet er ikke like digg som udusjet hele dagen eller dagen etter dusj.

Anonymkode: 2fc4c...4f3

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg setter pris på at de har dusjet først eller for ikke såå veldig lenge siden ihvertfall. Alle damer jeg har hengt med har hatt en del utflod så etter en hel dag blir det litt sortering hvis de ikke har dusjet.

Merker litt forskjell på voks og barbert, men ikke noe jeg legger så mye vekt på. Full busk der er jeg ikke.

Jeg setter pris på at hun forteller meg hvordan hun vil ha det, men de fleste virker til å synes jeg gjør det bra. De har alle kommet og vel så det.

Når det er sagt så liker jeg veldig godt å slikke altså. Så dama mi bør like det ellers blir det ikke noe forhold her. 

Hvorfor liker du det så godt? Blir du kåt av det? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fittelukt har hormoner som tenner menn helt villt. Nydusjet er ikke like digg som udusjet hele dagen eller dagen etter dusj.

Må ta lukte/smake urin, svette og utflod da😱 Og kanskje litt avføringslukt😬

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? 

Prøv selv, så blir du overasket hvor deilig det smaker

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor liker du det så godt? Blir du kåt av det? 

Ja det blir jeg. Jeg liker også at dama har det godt og at jeg gjør ting med henne der jeg har kontrollen. Så får jeg god øyekontakt med henne. Det er så nydelig når orgasmen hennes bygges opp og jeg kjenner hun bare blir våtere og våtere samt det begynner å klemme mere rundt fingeren min jeg har inne i henne samtidig at det nesten ikke kan beskrives. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må ta lukte/smake urin, svette og utflod da😱 Og kanskje litt avføringslukt😬

Nei.  Vagina er selvrensende og det reneste som fins av ting blandt både kvinner og menn.

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet

Bare deilig hvis det lukter og smaker litt kvinne. Nyskrubbet sykehus er ikke så opphissende.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei.  Vagina er selvrensende og det reneste som fins av ting blandt både kvinner og menn.

Hvorfor vaske seg da?😳

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Lukter hår? Hva smaker fitte synes du? Blir menn kåt av lukten/smaken?

Fordi fitte smaker godt? Når en er nydusjet smaker det jo ingenting, i verste fall såpe.

Anonymkode: 4ce83...fd3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor vaske seg da?😳

Er du 14 år eller?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi fitte smaker godt? Når en er nydusjet smaker det jo ingenting, i verste fall såpe.

Hmmmm, min partner har aldri sagt noe om at det smaker såpe. Men får vel fort fittelukt/smak når en blir fort kåt før slikking? 

Skrevet

Vasker bare bort lukta rundt åpningen, nok med en klut...akkurat som menn vasker kukhodet. Det fjerner bare pesslukta, smaken av "kåtsafta" og utfloden som kommer ut etterhvert, og smaken er jo litt forskjellig fra kvinne til kvinne, men det kommer jo av kosthold.. Vaginaen er selvrensende ja, tenkte kvinner visste at de ikke vaske for mye inni der? Med tanke på bakteriefloraen...

Tissingen etter sex er bra for å forhindre urinveisinfeksjon🙄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...