Gå til innhold

Handle for friske, men eldre besteforeldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Handler dere for friske men eldre besteforeldre over 65 år? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kunne jeg gjerne gjort men foreldrene mine vil handle selv. De er friske og bare rett over 65. Har ikke noen eldre i familien. 

Skrevet

Mine vil også handle selv og tar sine forholdsregler. Men handler selvsagt for dem om de ønsker det eller det blir nødvendig. 

Noen andre med synspunkter rundt dette? 

Skrevet
6 minutter siden, Sensi skrev:

Handler dere for friske men eldre besteforeldre over 65 år? 

Ja. Vi handler til eldre og friske familiemedlemmer. Bruker antibac og engangshansker mye, lar posene igjen foran døra uten å hilse. 

AnonymBruker
Skrevet

De over 65 år er nødvendigvis ikke i risiko, som f.eks. hvis de er aktiv, spreke og løper birken som 80 åring. Men de kan være, så det er lurt å være føre var og kanskje hjelpe til med eldre slektninger. Gjør alle litt, blir det mindre på helsefagarbeidere.

Anonymkode: 4e88a...d70

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Drizzt skrev:

Ja. Vi handler til eldre og friske familiemedlemmer. Bruker antibac og engangshansker mye, lar posene igjen foran døra uten å hilse. 

Ville også gjort det på den måten, men min utsatte mor driter jo i hele greia og vil heller handle selv.

Anonymkode: 6d790...1a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husk at det kan være smitte på bæreposene også da! Jeg ville ikke ha gjort det.

Anonymkode: d385e...e4f

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Drizzt skrev:

Vi også.

Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husk at det kan være smitte på bæreposene også da! Jeg ville ikke ha gjort det.

Anonymkode: d385e...e4f

Ja, men hva skal de ellers gjøre? Sulte ihjel? Risikere smitte ved å gå på butikken selv? Jeg ber kassadama (kassamannen) la meg hente pose selv fra haugen med engangshansker på og jeg sprayer med antibac betalingsterminalen før jeg taster pin. Mer enn dette kan jeg ikke gjøre. Det er skummelt nok som det er for oss på butikken, derfor skal vi ut annenhver uke og fylle på for oss og for de eldre.

Endret av Drizzt
  • Liker 1
  • Opprett ny...