AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Del Skrevet 15. mars 2020 Jeg har tjent 135 000 i løpet av av de siste 12 månedene. Og må ha tjent 150 000 for å ha rett på dagpenger Så får ikke dagpenger. får heller ikke sosialstønad da jeg har penge I sparekontoen min. så økonomien min har slett og slett stoppet. Og syntes det er skipt å bruke penger fra sparekontoen som jeg sparte til bolig i 2 år.. her kommer det Jeg tenkte å lage en lapp hvor jeg skriver At jeg vil hjelpe folk med å handle. Også skriv mitt nummer og henge på blokkene i nærheten av meg. er dette lurt? Hvor mye skal jeg ta evt perr handletur? tips til andre ting jeg kan gjøre for å tjene penger underveis? Anonymkode: d6c5b...3b9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Del Skrevet 15. mars 2020 Ja det kan du gjøre. Mange som er i risko som ille burde handle Anonymkode: 85806...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Del Skrevet 15. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det kan du gjøre. Mange som er i risko som ille burde handle Anonymkode: 85806...c02 Takk! Skal prøve dette Anonymkode: d6c5b...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Del Skrevet 15. mars 2020 Tror ikke så mange er villig til å betale for det. Ingen kan stole på at ikke du er smittebærer. Da velger man heller en venn eller familiemedlem. Det er også flere tusen som tilbyr dette gratis på Facebook nå Da er det nok større sjanse til å tjene penger på å ta vaskejobber. Da kan du ta 400-500 kr pr vask, i stedet for max 40- 50kr pr handletur. Anonymkode: edf35...4af 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #5 Del Skrevet 15. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det kan du gjøre. Mange som er i risko som ille burde handle Anonymkode: 85806...c02 Hvor mye bør jeg ta betalt evt perr tur? Anonymkode: d6c5b...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #6 Del Skrevet 15. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke så mange er villig til å betale for det. Ingen kan stole på at ikke du er smittebærer. Da velger man heller en venn eller familiemedlem. Det er også flere tusen som tilbyr dette gratis på Facebook nå Da er det nok større sjanse til å tjene penger på å ta vaskejobber. Da kan du ta 400-500 kr pr vask, i stedet for max 40- 50kr pr handletur. Anonymkode: edf35...4af Hvor kan jeg finne vaske jobber? Anonymkode: d6c5b...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 15. mars 2020 #7 Del Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor mye bør jeg ta betalt evt perr tur? Anonymkode: d6c5b...3b9 Med tanke på at kjente kjeder tar en 50-lapp for det, så kan ikke du ta særlig mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #8 Del Skrevet 15. mars 2020 1 minutt siden, altflyter skrev: Med tanke på at kjente kjeder tar en 50-lapp for det, så kan ikke du ta særlig mer. Er egentlig fornøyd med 50 lapp også. Er butikker i nærheten og jeg har bil. så lenge jeg får muligheten til å tjene? er det noe annet jeg evt Jeg kan hjelpe folk med? Anonymkode: d6c5b...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #9 Del Skrevet 15. mars 2020 Er kanskje interessert. Hvor holder du til og hvor gjør du handleturer ? Anonymkode: 6aa73...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #10 Del Skrevet 15. mars 2020 Og hvor mye forventer av en handletur... Anonymkode: 6aa73...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #11 Del Skrevet 15. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er kanskje interessert. Hvor holder du til og hvor gjør du handleturer ? Anonymkode: 6aa73...305 Oslo, handle hva som helts. Mat, fast food, etc. har antibac og full hygiene Anonymkode: d6c5b...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #12 Del Skrevet 15. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Oslo, handle hva som helts. Mat, fast food, etc. har antibac og full hygiene Anonymkode: d6c5b...3b9 Søren, det er for langt unna meg, ellers hadde jeg vurdert det 😅 Jeg bor i et annet fylke. Anonymkode: 6aa73...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #13 Del Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Søren, det er for langt unna meg, ellers hadde jeg vurdert det 😅 Jeg bor i et annet fylke. Anonymkode: 6aa73...305 Huff Anonymkode: d6c5b...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #14 Del Skrevet 15. mars 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor kan jeg finne vaske jobber? Anonymkode: d6c5b...3b9 Du finner det på samme måten som andre småjobber. Heng opp lapp på butikken, på bussholdeplassen, tilby på markedsplassen på Facebook, tilby det i grupper som heter "småjobber" "vask" "vaskehjelp" og lignende på Facebook, og i grupper som heter noe med din by, for eksempel "Trondheim" "hjelp i Trondheim" "tilbys Trondheim" "ønskes Trondheim". Det er også mange "korona hjelp i Norge" grupper nå. Anonymkode: edf35...4af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #15 Del Skrevet 15. mars 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er egentlig fornøyd med 50 lapp også. Er butikker i nærheten og jeg har bil. så lenge jeg får muligheten til å tjene? er det noe annet jeg evt Jeg kan hjelpe folk med? Anonymkode: d6c5b...3b9 Med alle bommene i Oslo vil du ikke tjene noe på en handletur du får 50 kr for. Bompengene er dyrt Anonymkode: edf35...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #16 Del Skrevet 15. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oslo, handle hva som helts. Mat, fast food, etc. har antibac og full hygiene Anonymkode: d6c5b...3b9 Oslo, søk på gruppene nevnt over bare bytt Trondheim med Oslo. Er mange "Oslo ønskes kjøpes tilbys" "småjobber" grupper for Oslo Anonymkode: edf35...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #17 Del Skrevet 15. mars 2020 Du må jo skatte av de pengene og 😄 Jeg skal hjelpe en nabo hos meg som ikke kan gå i butikken men tar ikke penger for det. I I disse tider hjelper man hverandre og utnytte situasjonen synes jeg frekt. Anonymkode: b1bea...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #18 Del Skrevet 15. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med alle bommene i Oslo vil du ikke tjene noe på en handletur du får 50 kr for. Bompengene er dyrt Anonymkode: edf35...4af Er gratis bompenger denne corona perioden Anonymkode: d6c5b...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #19 Del Skrevet 15. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må jo skatte av de pengene og 😄 Jeg skal hjelpe en nabo hos meg som ikke kan gå i butikken men tar ikke penger for det. I I disse tider hjelper man hverandre og utnytte situasjonen synes jeg frekt. Anonymkode: b1bea...b39 Prøver ikke å Utnytte noen, men hvis du leser over så får jeg ikke dagpenger og har heller ikke jobb. så prøver å tjene penger for å holde økonomien stabil Anonymkode: d6c5b...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 15. mars 2020 #20 Del Skrevet 15. mars 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er egentlig fornøyd med 50 lapp også. Er butikker i nærheten og jeg har bil. så lenge jeg får muligheten til å tjene? er det noe annet jeg evt Jeg kan hjelpe folk med? Anonymkode: d6c5b...3b9 I og med at utallige mennesker tilbyr disse tjenestene gratis, inkludert meg selv, så tror jeg du ligger dårlig an på å tjene på dette. Det er ganske uetisk å lage butikk av en krise på denne måten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg