Gå til innhold

Facebookgruppen: "Bli med på landets største dugnad. Ta en for laget" modereres på en fascisk måte

ajarRun

Anbefalte innlegg

Nå har det tørnet helt for dem, de slipper bare noen få innlegg igjenom (stort sett bare tull) og de stenger kommentarene. 

Er det mulig?

Finnes det noen koronavirusgrupper som ikke er drevet slik som Mossulini styrte italia? Jeg vil gjerne diskutere.

Endret av abrasiveRefraction
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva slags kommentarer er det?

Anonymkode: e204d...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mye til dugnad i den gruppen der. Herregud så mye hysteriske folk, er helt sjokkert over hva folk tillater seg i kommentarfeltet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Menchit skrev:

Det er ikke mye til dugnad i den gruppen der. Herregud så mye hysteriske folk, er helt sjokkert over hva folk tillater seg i kommentarfeltet.

For oss som ikke har fb, hva skrives? 😆

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ikke med i den gruppa, men siden den er offentlig så snoket jeg litt nå........temmelig talentløs!

Anonymkode: 68cf8...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Med så mange medlemmer må de sortere ut useriøse kommentarer. Det er en gruppe for støtte og ikke for motstand. Kommentaren din ble slettet pga hets.

Anonymkode: 89f2f...70c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke med i den gruppa, men siden den er offentlig så snoket jeg litt nå........temmelig talentløs!

Synes det ikke var noe nyttig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med så mange medlemmer må de sortere ut useriøse kommentarer. Det er en gruppe for støtte og ikke for motstand. Kommentaren din ble slettet pga hets.

Anonymkode: 89f2f...70c

Ingen av mine kommentarer ble slettet. Men de har stengt nye innlegg og de stenger kommentarfelt some r fulle av tull. Og kommentarfelt bare på faen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det ikke var noe nyttig der.

Nei, ikke noe som helst. Men folk kan gjerne få svar på ting før kommentarfeltet stenges. De spør vel ikke for moro skyld, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...