ajarRun Skrevet 15. mars 2020 #1 Del Skrevet 15. mars 2020 (endret) Nå har det tørnet helt for dem, de slipper bare noen få innlegg igjenom (stort sett bare tull) og de stenger kommentarene. Er det mulig? Finnes det noen koronavirusgrupper som ikke er drevet slik som Mossulini styrte italia? Jeg vil gjerne diskutere. Endret 15. mars 2020 av abrasiveRefraction 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Del Skrevet 15. mars 2020 Hva slags kommentarer er det? Anonymkode: e204d...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Menchit Skrevet 15. mars 2020 #3 Del Skrevet 15. mars 2020 Det er ikke mye til dugnad i den gruppen der. Herregud så mye hysteriske folk, er helt sjokkert over hva folk tillater seg i kommentarfeltet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Del Skrevet 15. mars 2020 https://www.facebook.com/groups/nasjonaldugnad/ Anonymkode: 96bed...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #5 Del Skrevet 15. mars 2020 4 minutter siden, Menchit skrev: Det er ikke mye til dugnad i den gruppen der. Herregud så mye hysteriske folk, er helt sjokkert over hva folk tillater seg i kommentarfeltet. For oss som ikke har fb, hva skrives? 😆 Anonymkode: e204d...c90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #6 Del Skrevet 15. mars 2020 Jeg er ikke med i den gruppa, men siden den er offentlig så snoket jeg litt nå........temmelig talentløs! Anonymkode: 68cf8...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #7 Del Skrevet 15. mars 2020 Med så mange medlemmer må de sortere ut useriøse kommentarer. Det er en gruppe for støtte og ikke for motstand. Kommentaren din ble slettet pga hets. Anonymkode: 89f2f...70c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #8 Del Skrevet 15. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke med i den gruppa, men siden den er offentlig så snoket jeg litt nå........temmelig talentløs! Anonymkode: 68cf8...ca7 Synes det ikke var noe nyttig der. Anonymkode: e204d...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 15. mars 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 15. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med så mange medlemmer må de sortere ut useriøse kommentarer. Det er en gruppe for støtte og ikke for motstand. Kommentaren din ble slettet pga hets. Anonymkode: 89f2f...70c Ingen av mine kommentarer ble slettet. Men de har stengt nye innlegg og de stenger kommentarfelt some r fulle av tull. Og kommentarfelt bare på faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #10 Del Skrevet 15. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det ikke var noe nyttig der. Anonymkode: e204d...c90 Nei, ikke noe som helst. Men folk kan gjerne få svar på ting før kommentarfeltet stenges. De spør vel ikke for moro skyld, tenker jeg. Anonymkode: 68cf8...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg