anneliane Skrevet 14. juni 2005 #1 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) slettet Endret 22. september 2006 av anneliane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenneth Skrevet 14. juni 2005 #2 Del Skrevet 14. juni 2005 Atle Ona9 Isak Elvegris Skibladner (Listen kunne blitt virkelig lang) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. juni 2005 #3 Del Skrevet 16. juni 2005 Båten vår heter Tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest nå Skrevet 16. juni 2005 #4 Del Skrevet 16. juni 2005 Min heter Presteskyssen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 17. juni 2005 #5 Del Skrevet 17. juni 2005 Bankens I Blykjær 9 Tanic Hvalgerd Utvik Junior Alexandra Kielland Das Boot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anneliane Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 21. juni 2005 takk for forslag, men jeg har ikke klart å finne et navn som passe... Kanskje den forblir navnløs.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 21. juni 2005 #7 Del Skrevet 21. juni 2005 Kvinnens navn i familien, eller datterens navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. juni 2005 #8 Del Skrevet 22. juni 2005 Hva med å ta forbokstaven i navnene deres, spe evt. på med navnet til katten og yndlingsvinen, og se om du klarer å stokke litt rundt å få et passende navn. Noen jeg kjenner gjorde det slik, det ble veldig bra og veldig personlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå