Gå til innhold

psycho girlfriend?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har nylig skjedd en endring i sexlivet mellom meg og kjæresten min. Jeg er 23 år og hun er 21 år. Vi har det veldig bra sammen generelt, v har vært sammen i 2 og 1/2 år. . Idet siste har det imidlertid skjedd en endring på soverommet, i den forstand at kjæresten min begynt å være mye mer aggressiv enn det hun var før. Hun har begynt å gi meg fik i ansiktet og å ta spøkefullt kvelertak på meg, ofte helt ut av det blå mens vi har sex. Hun har også begynt å holde henda mine fast ned langs siden mens hun rir meg. Jeg er større enn henne og kunne nok klart å komme meg løs hvis jeg ville, men samtidig har hun blitt ganske sterk det siste året siden hun har trent regelmessig på treningssenter, og erter meg noen ganger med å si at hun er sterkere enn meg og at jeg ikke klarer å komme meg løs. Dette er ofte når jeg nærmer meg klimaks, og da har jeg uansett ingen interesse av å komme meg løs 🙂

Jeg har aldri opplevd at en jente har vært så dominant tidligere. Jeg liker det, men samtidig har litt "mixed feelings". Lurer på om det er mange jenter som er slik, eller om hun er en sjelden vare. Jeg har tenkt å snakke litt mer med henne om dette snart, men samtidig vil ikke ødelegge "magien" foreløpig. Hva synes dere. Hot or not? 

Anonymkode: 193a5...84d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva vi synes er vel egentlig ikke relevant? Det er du som har sex med henne, liker du det? Hvis ikke snakk sammen! 

Anonymkode: d868f...343

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Personlig syns jeg ikke vold og sex har noe å gjøre med hverandre, men kjenner til en som er sånn.

Du må si fra om dette er noe du ikke er komfortabel med, rart hun bare har begynt å gjøre det uten å snakke med deg først.

Du skal ikke sette en så alvorlig diagnose som psykopat på henne selvom hun har vist et uvanlig tenningsmønster.

Anonymkode: 43825...2a9

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vi synes er vel egentlig ikke relevant? Det er du som har sex med henne, liker du det? Hvis ikke snakk sammen! 

Anonymkode: d868f...343

Joda enig det, men samtidig har jeg ikke snakket med kompisene mine om det ennå, og lurer derfor på hvor vanlig/ uvanlig dette er. Jeg har som sagt ikke opplevd andre jenter som har vært sånn..

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Personlig syns jeg ikke vold og sex har noe å gjøre med hverandre, men kjenner til en som er sånn.

Du må si fra om dette er noe du ikke er komfortabel med, rart hun bare har begynt å gjøre det uten å snakke med deg først.

Du skal ikke sette en så alvorlig diagnose som psykopat på henne selvom hun har vist et uvanlig tenningsmønster.

Hun er ikke psykopat. Hun er veldig snill og prososial person ellers. Det er kun på soverommet at hun plutselig har vist en annen side av seg selv.  Det er blitt en slags lek ("power game"), og hun tror jeg er med på leken, noe jeg forsåvidt også er, men samtidig føler jeg meg kanskje litt ydmyket...

Jeg har vel ikke helt klart å sortere følelsene mine rundt dette ennå...

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er ikke psykopat. Hun er veldig snill og prososial person ellers. Det er kun på soverommet at hun plutselig har vist en annen side av seg selv.  Det er blitt en slags lek ("power game"), og hun tror jeg er med på leken, noe jeg forsåvidt også er, men samtidig føler jeg meg kanskje litt ydmyket...

Jeg har vel ikke helt klart å sortere følelsene mine rundt dette ennå...

Så ikke kall hun psycho.

mange menn liker å bli dominert. Syns ikke du skal utlevere for kompisene dine hvordan hun er i senga, det er veldig respektløst. Du må snakke med henne om det, men hvis du liker det så er det jo greit.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ikke kall hun psycho.

mange menn liker å bli dominert. Syns ikke du skal utlevere for kompisene dine hvordan hun er i senga, det er veldig respektløst. Du må snakke med henne om det, men hvis du liker det så er det jo greit.

Altså, "psycho" med spørsmålstegn. Jeg mener ikke at hun egentlig er det. Var bare for liksom bare en talemåte for å få frem at hun føles litt "vill og gal" på soverommet. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja,er vel en del menn som liker å bli dominert, men som sagt, sjelden jeg har møtt jenter som faktisk liker å dominere...

AnonymBruker
Skrevet

Dette er IKKE hot. Fordi hun har glemt å snakke med deg om det! 

Anonymkode: ed619...ac4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...